Promotivni materijal za 2019. – Predstavljamo vam tri glavna trenda
Promotivni materijal za 2019. donosi nove kreativne ideje koje će oduševiti svakog potrošača.
Baš kao što se smenjuju trendovi u modi, tako i promo proizvodi podležu promenama. Najbolji pokazatelj brze smene jeste spinner. Čuvena igračka je iz dečijih ruku 2017. godine postala savršeni reklamni materijal za sajmove i B2B marketing. Da bi već naredne godine otišla u zaborav.
Upravo zbog toga kompanije moraju da prate novitete u svetu reklame. Jer plasiranjem novih poklona nećete biti dosadni svojim saradnicima. A, ujedno, postaćete zanimljivi novim klijentima. Na taj način je osigurana i bolja pozicija na konkurentskom tržištu.
S obzirom da ste izabrali novogodišnji reklamni materijal za 2019, pravi je trenutak da napravite marketing strategiju za predstojeću godinu. Da biste imali uvid u buduće trendove, kompanija Kairos Birooprema vam predstavlja najvažniji promotivni materijal za 2019.
Da li je kompanijama potreban promotivni materijal za 2019?
Savremeno poslovanje se odvija putem interneta. Te je poslednjih godina veoma razvijen digitalni marketing.
Ipak, on nije uspeo da pobedi tradicionalni vid oglašavanja. Prema istraživanju The New York Times samo ove godine kompanije su potrošile preko 20 milijardi dolara za reklamni materijal. Čak je zabležen porast od 5,9 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Te je reklamni materijal kao osnov za dobro poslovanje još jednom pokazao svoj značaj zadržavši prvo mesto.
Razlozi za to su brojni. A glavni je, svakako, korisna upotreba koju oni nude potrošačima. Za razliku od reklama na internetu ili na TV koji nemaju opipljivu vrednost.
Eco-Friendly promotivni materijal za 2019.
Svest o očuvanju životne sredine sve više raste. Ljudi širom sveta izdvajaju otpad za recikliranje. I koriste ekološki prihvatljive proizvode.
Ovaj trend postao je popularan i kod nas. Te je Ministarstvo za zaštitu životne sredine donelo zabranu upotrebe tankih plastičnih kesa. Odnosno, odluku o naplati biorazgradive amblaže.
Ovu odluku podržalo je preko 65 odsto ispitanika. Zahvaljajući tome shopping torbe su postale vodeći promotivni materijal za 2019. Napravljene su od ekološkog materijala koji je veoma otporan na habanje. Pa ulaganjem u njih kompanije imaju dugoročnu reklamu.
Značaj personalizovane torbe uvidele su i poznate modne kuće. Te su ih podigle na viši nivo, dajući im status must have aksesaora. Što znači da će vašu reklamu na brendiranoj torbi u gradu videti ne samo ciljni potrošači. Već i širi krug ljudi.
Ukoliko, pak, niste u mogućnosti da izdvojite budžet za torbe, tu su promotivne kese. Elegantni dizajn i povoljna cena omogućuju savršeno pakovanje za svaki promotivni poklon.
Promotivni materijal za 2019. – Akcenat je na zdravom načinu života
Usb flash memorije i drugi dodaci za kompjutere i mobilne telefone mnogima su omiljeni poklon.
Međutim, promotivni materijal za 2019. se zalaže za zdrav život. To podrazumeva manje vremena uz elektroniku i posvećivanje više pažnje fizičkoj aktivnosti. U skladu sa tim se razvijaju i reklamni proizvodi.
Među njima se izdvajaju razne vrste sportskih flaša. Ne samo da će obezbediti potrebnu dozu tečnosti tokom treninga, već omogućuju postojanost vaše reklame. Ujedno, one utiču na formiranje pozitivne slike o kompaniji.
Takođe, i termos kao promotivni materijal je odličan za isticanje zdravog načina života. Naročito u hladnim danima kada je neophodan topli napitak kako biste se ugrejali nakon šetnje ili trčanja.
Vip promotivni proizvodi za 2019.
Iako su ekskluzivni reklamni proizvodi namenjeni manjem broju saradnika, njihov značaj je veliki.
Dobiti skupocenu olovku ili set predstavlja stvar prestiža. Njime vas saradnici izdvajaju od drugih u poslovanju. Što omogućuje stvarenje trajne veze i negovanje pravih vrednosti u saradnji.
Glavni promotivni materijal za 2019. možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema. Posetite naš sajt i izaberite već sada proizvode kojim ćete pobediti konkurenciju.