Reklamni materijal kao osnov za dobro poslovanje
Reklamni materijal kao osnov za dobro poslovanje je ključ visokog rangiranja u odnosu na konkurenciju.
Pokretanje biznisa može biti rizično. Prema statističkim podacima više od polovine malih preduzeća propadnu već u drugoj godini poslovanja. Nasuprot njima, postoje kompanije, kao što su, HP-a i Apple-a, koji su od posla u privatnoj garaži postale svetski lideri. Što znači da ideja, ambicija i posvećenost mogu da osiguraju uspeh.
Međutim, da bi opstali na tržištu ovo nije dovoljno. U današnjem poslovnom svetu prepoznatljivost brenda je od vitalnog značaja za ukupni uspeh. Brojne studije su utvrdile da većina potrošača preferira saradnju sa brendom koji zna i u koji ima poverenje. Čak iako su njegove cene više od manje popularnog konkurenta.
Upravo su promo proizvodi najlakši način da vaša kompanija postane vidljiva, te slobodno možemo da kažemo da je reklamni materijal kao osnov za dobro poslovanje obavezan deo marketing strategije.
Ukoliko niste sigurni da će vam reklamni proizvodi pomoći u poslu, Kairos Birooprema vam skreće pažnju zašto treba investirati u promotivni materijal kako bi on bio osnov uspeh.
Reklamni materijal kao osnov za dobro poslovanje stvara lojalnost
Nije redak slučaj da kompanija, vođena postignutim rezultatima, u drugi plan stavi kreativnost u poslovanju, te njena promomocija klijentima postaje monotona.
Vizit karte jesu najstari oblik reklamnog materijala, ali u modernom poslovanju koje se odvija putem pametnih telefona i interneta one više nemaju značajnu ulogu, već samo zauzimaju prostor u novčaniku.
Dok davanje “opipljivog” promo poklona pokazuje da vaša kompanija brine o svakom, pa i potencijalnom klijentu. Na taj način reklamni materijal kao osnov za dobro poslovanje olakšava svakodnevne aktivnosti, a njegova upotreba podseća potrošača na kvalitet usluga vašeg preduzeća.
Samim tim razvija se uzajamno poverenje koje ima potencijal širenja, jer zadovoljni klijenti će usluge i proizvode vaše kompanije preporučiti svojim prijateljima i rođacima
Reklama kao osnov za svakog poslovanje motiviše zaposlene
Izgradnja snažnih veza u poslovnom svetu ne odnosi se samo na klijente, već i na zaposlene.
Zapravo, reklamni materijal kao osnov za dobro poslovanje direktno utiče na produktvnost radnika i ostvarivanje visokih rezultata. Brendirani rokovnici, olovke, usb flash memorije i druga reklama na kancelarijskom priboru stvaraju osećaj ravnopravnosti kod zaposlenih. Ujedno, oni su savršeni dodatak njihovom poslovnom imidžu, jer nemojte da zaboravite – zaposleni su glavni ambasadori vašeg brenda.
Posebnu grupu reklamnog materijala čine vip promotivni proizvodi. Kao što im i sam naziv kaže namenjeni su za specijalne prilike i specijalna dostignuća zaposlenih. Dobiti skupocenu olovku, set ili reklamni nakit svetski poznatih brendova je stvar prestiža, te predstavljaju podsticaj drugim zaposlenim da se i oni svojim zalaganjem nađu u toj ekskluzivnoj grupi.
Da je vip reklamni materijal kao osnov za dobro poslovanje potvrdila su i brojna istraživanja. Naime, prema podacima 69 odsto zaposlenih je motivisanije za postizanje boljih rezultata ukoliko je neko od kolega dobio ovakav poklon.
Reklamni materijal kao osnov za dobro poslovanje traje godinama
Dobar promotivni materijal se odlikuje visokim kvalitetom koji garantuje trajnost. Odnosno, jednom dobijeni promo poklon korisnici će koristiti dugi niz godina. Tako na primer, reklamni kišobrani i shopping torbe traju i do dve godine, dok se promo jakne i peškiri mogu koristiti i preko 10 godina.
Imajući u vidu njihovu postojanost reklamni materijal opravdano nosi titiulu najpovoljnijeg marketing alata. Tj. jednom uloženi novac u ovaj vid oglašavanja vraća se višestruko u dužem vremenskom periodu.
Kompanija Kairos Birooprema u svojoj ponudi ima najraznovrsniji asortiman promotivnog materijala, pa ćete lako pronaći onaj koji odgovara vašem poslovanju.