Posuda za smoothie – promotivni materijal za zdrav život
Posuda za smoothie je poslednjih godina veoma popularni komad posuđa. Pa možemo slobodno da kažemo da se kuhinjski setovi, danas, ne mogu zamisliti bez nje.
Značaj reklame u poslovnom svetu svima je poznat. A dobar promotivni materijal je moćno oružje u marketingu. On omogućava novim kompanija da se predstave u najboljem svetlu. Dok postojećim obezbeđuje da zadrže stečenu konkurentnost. Ujedno, reklamni proizvodi su najbolji način za dobijanje povratnih informacija o zainteresovanosti kupaca za nove proizvode i usluge.
Upravo zbog toga je izbor odgovarajućeg promotivnog materijala ključni za uspeh. On zahteva pažljivo planiranje, sagledavanje poslovanja i postavljanje ciljeva u odnosu na rivale. U većini situacija menadžment kompanije igra na sigurno. Reklama na kancelarijskom priboru je vanvremenska klasika sa kojom nema greške.
Međutim, ako zaista želite da se vaša reklama izdvoji iz mase već viđenih, vreme je da uložite u novi promo materijal. Posuda za smoothie je jedan od njih.
Posuda za smoothie je moderni promotivni materijal
Napitak od voća, povrća i drugih dodataka svoje postojanje duguje razvoju blendera 1930. godine.
Smoothie je tek 70-ih godina doživeo komercijalnu upotrebu. Pa se javila potreba i za posebno dizajniranom posudom. Naime, tinejdžeru Stevenu Kuhnau, zbog netolerancije na laktozu, bio je zabranjan milšejk. Da bi našao adekvatnu zamenu, za tada popularno piće mladih, počeo je da blendira sveže voće, voćne sokove i led sa različitim dodacima. Oduševljen dobijenim ukusima rešio je da otvori prodavnicu zdrave hrane “The Smoothie King”. U njoj je istoimeni napitak prodavan u čašama sa logotipom brenda.
Ubrzo je napitak osvojio čitav svet, a sa njim je i posuda za smoothie postala značajan promotivni materijal.
Posuda za smoothie je savršeni poklon za ljude u pokretu
Načela o zdravom načinu života raširena su u sve oblasti društva, uključujući i poslovni svet. Tako su majice kao promotivni materijal postale obavezni vid reklame. Ipak, nemojte da zaboravite da je telu nakon bavljenja sportom potrebno osveženje. A to mu može pružiti omiljena smoothie kombinacija.
S obzirom da je napitak postao sastavni deo života mnogih, posuda za smoothie je pravi izbor za vašu reklamu. Razlog za to leži u činjenici da klijenti formiraju mišljenje o nekoj kompaniji na osnovu dobijenih poklona, tj. koliko ih, zaista, mogu koristiti.
Bogatstvo vitamina i minerala u smoothie-ju daje potrebnu energiju za obavljanje obaveza. Zbog toga je je postao omiljeni doručak poslovnim ljudima. Pa ne čudi što je posuda za smoothie našla svoje mesto u promotivni materijal za kancelarije, potisnuvši u drugi plan reklamne šolje.
Ovakav šalje originalnu poruku potrošačima
Usled brzog tempa života, neretko ljudi ispijaju popularni napitak na putu do posla ili dok šetaju gradom. Pa stručnjaci savetuju da pametno iskoristite oblu površinu posude. Poželjno je da logotip svoje kompanije upotpunite zanimljivim sloganom ili fotografijom kako biste privukli pažnju slučajnih prolaznika. Samim tim proširili mrežu svojih klijenata.
Budite u trendu, izaberite kao promotivni materijal za leto posudu za smoothie iz bogate ponude kompanije Kairos Birooprema.