Dobar promotivni materijal – ključ uspešnog poslovanja
Dobar promotivni materijal je ključ uspešnog poslovanja.
“Ako se tvoj brend ne vidi na tržištu, kao da ne postojiš“, rekao je Henri Ford i time još u prvoj polovini 20. veka ukazao na značaj promocije i promotivnog materijala u borbi sa konkurentima.
Danas, u savremenom svetu, teško je opstati na tržištu i po nečemu se istaći pred kupcima. Čak i kada posao dobro krene, u jednom trenutku dolazi do stagniranja, pa čak i do opadanja poslovanja. Tada se postavlja pitanje koju strategiju primeniti da biste ostali konkurentni. U tome vam može pomoći dobar promotivni materijal.
Dobar promotivni materijal ima veći učinak nego bilo koji drugi vid marketinga
Postoji više vrsta promotivnih proizvoda koje kompanije mogu da koriste za promovisanje svojih brendova. Istraživanje je pokazalo da 87 odsto ljudi koji dobiju neki od promotivnih proizvoda iste čuvaju duže od godinu dana što dovodi do konzistentnih utisaka koji pomažu u prepoznavanju brenda. Ista studija je pokazala da će čak trećina njih svoje poverenje pružiti toj kompaniji i njihovim proizvodima.
Ovo znači, da dobar promotivni materijal itekako pomaže marketingu i ima značajnu ulogu za “oživljavanje“ malih i srednjih preduzeća. A da bi on bio uspešan mora se detaljno planirati, tj. moraju se otkriti negativne strane dosadašnjih reklamnih kampanja, odrediti ciljno tržište i izabrati promotivni materijal koji će na najbolji način predstaviti vaše poslovanje.
Dobar promotivni materijal za sajmove nema za cilj samo da prikaže logo i slogan brenda, već da stvori značajnu vezu sa ljudima i da isporuči pravi proizvod pravoj osobi u pravom trenutku!
Dobar promotivni materijal treba da bude prepoznatljiv
Promotivni materijal Beograd navodi neke od karakteristika koje promotivni materijal treba da poseduje:
Koristan – Ljudi najčešće zadržavaju promotivne artikle koji su praktični, tj. mogu da ih iskoriste. Tu spadaju raznovrsne olovke, upaljači, kape, torbe, majice kao i prozvodi za lepotu i relaksaciju ili kuhinjski setovi. Što je duži vek korišćenja veća je vidljivost i verovatnoća proširavanje mreže klijenata.
Dobar dizajn – Bez obzira koliko je dobar promotivni materijal, ako nije dovoljno atraktivan neće naći put do potencijalnih potrošača. Ova karakteristika je naročito važna ako ste za promociju izabrali neki odevni predmet, jer da bi neko nosio majicu, košulju ili, čak, jaknu sa vašim logotipom on mora da bude dopadljiv i trendi za širi krug.
Visok kvalitet – Ako želite da podstaknete svoje poslovanje vodite se sloganom “jeftino nije uvek najbolje”. Uložite u kvalitetan promotivni proizvod jer će on dugoročno dovesti do smanjenja troškova i napretka, a vaš brend će postati sinonim za kvalitet čime ćete se izdvojiti iz mase konkurenata.
Informativan i poželjan – Razumevanje ciljne grupe i njenih želja i potreba je veoma važno kada se biraju dobari promo proizvodi. Uvek imajte u vidu da davanjem promotivnog prozvoda pružate korisne informacije. Takođe, uzmite u obzir vrstu događaja ili mesta gde će se promocija dogoditi, jer će to pomoći u identifikaciji razmišljanja ciljne grupe i njihovih specifičnih potreba.
Sentimental – Dobari promo proizvodi mogu imati i sentimentalnu vrednost. Ovo se naročito odnosi ako proizvode delite na humanitarnom, sportskom ili muzičkom događaju čime se stvara dublja veza između brenda i primaoca, pa je i vaše poslovanje zagarantovano.
Kairos Birooprema će vam pomoći da izaberete dobar promotivni materijal za svoju kompaniju.