Promotivne majice
Promotivne majice su savršeni izbor za svako poslovanje.
Reklama predstavlja svaki oblik promocije proizvoda, usluge ili brenda. Možemo slobodno reći da je ona poseban vid komunikacije kojom kompanija želi da podstakne svoju ciljnu grupu na upotrebu njenih proizvoda.
S obzirom da moderno tržište karakteriše velika konkurentnost, vlasnici preduzeća su u stalnoj potrazi za promovisanjem proizvoda i usluga. Postoji toliko mnogo tehnika koje možete koristiti, ali u gotovo svakom slučaju, reklamni proizvodi su i dalje jedna od najboljih marketinških opcija.
Čak i kada se odlučite da vaša reklama bude promotivni materijal nameće se pitanje koji izabrati. Da li je to reklama na kancelarijskom priboru, klasični brendirani rokovnici ili, možda, nešto modernije poput usb flash memorije.
Da biste izbegli nedoumicu, kao i greške, stručnjaci savetuju da izaberete majice kao promotivni materijal.
Zašto su promotivne majice uvek dobro rešenje otkriva vam u ovom blogu Kairos Birooprema.
Promotivne majice su vanvremenski proizvod
Iako su košulje elegantni promotivni materijal, majice imaju dužu tradiciju u reklamnom svetu.
Majica je nastala od jednodelnog donjeg rublja. Naime, u 19. veku došlo je do “odvajanja” na gornji i donji deo donjeg rublja, s tim da je gornji imao dovoljnu dužinu da se uvuče u pantalone. Te je pružao zaštitu, a nije bio vidljiv od ostatka garderobe.
Prve majice kao posebna odeća potiču iz špansko-američkog rata 1898. godine. Mornarica SAD počela je da izdaje bele pamučne majice kao deo uniforme. Pa su mornari i marinci u njima bili svakodnevna pojava tokom vrelih sunčanih dana. Vrlo brzo majica je postala deo odeće radnika u fabrikama, ali i u poljoprivredi.
Kako je spadala u jeftin, a lako održiv komad, sa radničke i vojne uniforme, proširirala se u garderobere širom sveta.
Pravu popularnost promotivne majice su doživele zahvaljujući Marlon Brandu. Čuveni glumac je 50-ih godina prošlog veka poneo jedan model majice u filmu “A Streetcar Named Desire”. Već naredne decenije različite štampane majice su postale sastavni deo reklama, ali i suvenira, protesta…
Promotivne majice su korisne
Bez obzira što živimo u digitalnom dobu, online marketing ne pruža takve rezultate kao promotivne majice. Razlog za to leži u činjenici da su one opipljivi reklamni materijal koji, zaista, ima vrednost za korisnike.
Imajući u vidu da većina ljudi proizvod koji dobiju od neke kompanije zadržavaju u proseku 8 meseci, majice pružaju znatno veći rok trajanja. Samim tim i dugoročnu reklamu vaše kompanije. Ovu moć promotivne majice među prvima je prepoznao Pepsi. Tako da je ona sastavni deo njegovih reklamnih kampanja već decenijama.
Promotivne majice možete nositi u svakom trenutku
Promo proizvodi, kao značajni segment u poslovanju, menjaju se iz sezone u sezonu. Ipak, promotivne majice odolevaju godišnjim dobima. Te se ne mogu isključivo posmatrati kao promotivni materijal za leto.
Zbog izuzetne funkcinalnosti lako se uklapaju u svaki modni stil. A moramo priznati, još jedna majica u plakaru nikako nije višak! Zanimljivu štampu vaše brendirane majice rado će nositi kako mladi, tako i starije generacije. Pa će, kad god, oni izađu iz kuće i vaša reklama krenuti sa njima, omogućavajući vam da je i potencijalni klijenti vide.
Osim u promotivne svrhe, personalizovane majice su odlične za korporativne događaje. Mogu biti i poklon prilikom kupovine ulaznica za neke sportske događaje. Na taj način podstičete timski duh i zalaganje za zdrav način života.
Promo majice pružaju bezbroj mogućnosti
Promotivne majice vam omogućavaju da iskažete svu svoju kreativnost. Te da atraktivnom grafikom prenesete jasnu poruku ciljnoj grupi. Spoj vrhunskog kvaliteta i najsavremenije tehnike štampe garantuju postojanost reklame i nakon dugog nošenja.
Takođe, promotivne majice su dostupne u različitim boja i veličinama. Pa ćete vrlo lako izabrati model koji je u skladu sa vašim vizuelnim identitetom, ali i predviđenim budžetom.
Veliki izbor unisex, ženske, kao i polo majici pronaći ćete u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.
Pingback: Posuda za smoothie - promotivni materijal za zdrav život
Pingback: Promotivni materijal za ljubitelje sporta || - Kairos Birooprema
Pingback: Rukavice kao promotivni materijal || Kairos Birooprema
Pingback: Polo majice kao promotivni materijal || Promotivni materijal
Pingback: Da li su promotivni proizvodi efikasni || Promotivni materijal
Pingback: Promotivni materijal u okviru budžeta || Kairos Birooprema
Pingback: Korporativni promotivni materijal za svako poslovanje || Kairos Birooprema
Pingback: Reklamni materijal za nova preduzeća || Kairos Birooprema
Pingback: Promo sportske flaše - Sinonim za zdrav život || Kairos Birooprema
Pingback: Tekstilni promotivni materijal - Idealna reklama || Kairos Birooprema
Pingback: Promo privesci - Zašto su odlična reklama? || Kairos Birooprema
Pingback: Saveti za izbor promotivnog materijala || KAIROS BIROOPREMA
Pingback: Reklamni materijal za restorane || KAIROS BIROOPREMA
Pingback: Promotivni pokloni - Najstariji vid reklamiranja || KAIROS
Pingback: Reklamni materijal za teretane || Kairos Birooprema