Cara Dušana 164, Zemun
+381 11 3161172

Zašto promotivni materijal?

Promotivni materijal

Promotivni materijal se pokazo kao najmoćniji i najefikasniji marketinški alat. Iako je to tradicionalna metoda marketinga, promotivni proizvodi su oduvek bili pouzdani što se tiče reklamiranja i predstavljaju omiljenu marketinšku alatku za  mala ili velika preduzeća, institucije, organizacije i neprofitne organizacije. To je i najefikasniji način da promovišete bilo koji posao ili bredn.

Reklamirajte vaš brand sa promotivnim proizvodima

prmotivni reklamni proizvodi

Promotivni proizvodi su odličan alat za povećanje vidljivosti i reputacije vašeg brenda ili firme. Ne samo da su korisni i da ih Vaši klijenti ili poslovni partneri vole, već kada ih dobiju od Vas oni postaju Vaš ambasador jer Vas predstavljaju kod svojih saradnika, prijatelja i porodice, koji su takođe izloženi Vašem brendu koristeći promotivni proizvod.

Znate li da:

• 90% primalaca koristi promotivni proizvod koji su primili najmanje jednom nedeljno.

• 10% primaoca prosleđuje promotivni proizvod porodici ili prijateljima

• 87% zadržalo je promotivni proizvod više od godinu dana.

Osim toga, anketirani ispitanici su rekli da je povraćaj investicije za promotivne proizvode pružio bolji ROI nego radio i oglašavanje putem bilborda. Više od polovine ispitanika (56%) rekloj  je da se njihov utisak o kompaniji poboljšao nakon što su dobili brendirani reklamni proizvod.

Promotivni proizvodi se  upotrebljavaju svakog dana

Promotivni proizvodi se integrišu u život, utičući na dnevne rutine primalaca.

Znate li da:

• 55% je reklo da imaju najmanje jedan promotivni proizvod u svojoj spavaćoj sobi ili magacinskom prostoru

• 74% je reklo da imaju najmanje jedan promotivni proizvod u svojoj kancelariji ili radnoj sobi

• 91% je izjavilo da je imalo najmanje jedan promotivni proizvod u svojoj kuhinji

Nakon prijema promotivnog proizvoda:

• 42% dobija bolji utisak o kompaniji

• 60% je poslovalo sa brendom

• 27% je izjavilo da je reklamni proizvod služio kao stalni podsetnik na kompaniju ili brend

promotivni proizvod srbija

Marketing koji ne traži velika ulaganja a pruža odličan povrat

Kada kompanija ili izvršni direktor marketing tima neke firme razmišlja o svom budžetu za oglašavanje i gde će ga potrošiti, na umu obično ima medije kao što su televizija, radio, štampane novine, flajeri. Međutim, promotivni proizvodi su odlična i dugovečna alternativa tim medijskim oglašivačima. Utisak nakon dobijanja brendiranog poklona dinamički se povećava u odnosu na druge medije koji se mogu brzo zaboraviti ili čak ignorisati.

Razmotrite ove statistike:

• 20,9% primaoca kupilo je proizvod  ili uslugu nakon prijema promotivnog proizvoda.

To je vrlo velika stopa uspešnosti kada shvatite niži nivo efikasnosti za druge vrste reklama:

• 4% je izvršilo kupovinu nakon pregleda štampanog oglasa
• 1% je kupilo nakon gledanja TV reklame
• 6% je izvršilo kupovinu nakon što su videli online oglas

Sada kada ste videli ove statistike jasno Vam je da su promotivni proizvodi i dalje izuzetno jak marketinški alat koji će Vam privući nove klijente a kod starih izgraditi još bolju sliku o Vašoj firmi ili brendu.

Related Posts

Comments (9)

[…] Peškiri, iako mnogi poslovni ljudi toga nisu ni svesni, su značajan promotivni materijal. […]

[…] novije istraživanje je pokazalo da brendirane reklamne šolje spadaju u najupotrebljeniji promotivni materijal. Više od polovine potrošača poseduje neku vrstu promotivnih […]

[…] brojna istraživanja. Prema studiji Advertising Specialty Instituta ljudi čuvaju prosečno 8 meseci promotivni materijal. To znači da će vaša reklama biti duže vidljiva nego na zakupljenim bilbordima ili pop-up […]

[…] Poslednjih godina termos je pored klasične upotrebe dobio još jednu funkciju. Odnosno postao je značajan promotivni materijal. […]

[…] imajte u vidu da se promotivni materijal razlikuje ne samo od ciljne grupe, već i od godišnjeg doba. Upravo zbog toga Kairos Birooprema […]

[…] A da biste bili originalni prvi korak u razvoju stategije “Kako izabrati promotivni materijal“ jeste jasno definisanje ciljeva koje želite da ostvarite. U zavisnosti od toga da li želite da podstaknete promociju već postojećih proizvoda i usluga ili da reklamirate nove, donećete i odluku kakav promotivni materijal želite. […]

[…] veliki lanci marketa i robnih kuća su uvideli njihove prednosti, pa su počeli da ih koriste kao promotivni materijal sa odštampanim […]

[…] obzirom da i promotivni materijal podleže smeni godišnjih doba, pravi je trenutak za personalizovani […]

[…] Promotivni materijal za proleće obradovaće vaše klijente. […]

Leave a comment