Zašto su promotivni peškiri odlična reklama za svako poslovanje
Promotivni peškiri su promotivni materijal koji daje najveći efekat, bez obzira na oblast poslovanja.
Nijedan uspeh ne dolazi preko noći. Iza njega stoji zalaganje i odricanje čitavog kolektiva, pa neretko i ostajanje na poslu do večernjih časova, ali i tokom vikenda.
Iako zaposleni imaju ključnu ulogu u ostvarivanju rezultata kompanije, važan faktor održivosti jesu reklamni proizvodi. U savremenom svetu jedino oni obezbeđuje vodeće mesto na tržištu.
Svakom poslovanju je potreban promotivni materijal. A od njegovog izbora zavisi i da li će se vaš brend izdvojiti od konkurenata. Naime, u mnoštvu raznovrsnih proizvoda treba pronaći onaj koji odgovara predviđenom budžetu, ali i koji je atraktivan potrošačima.
Srećom, postoje proizvodi koji su dobar reklamni materijal za svako poslovanje. Upravo takvi su promotivni peškiri.
Promotivni peškiri su jedan od najstarijeg načina reklamiranja
Iako je potreba za “sušenjem“ tela nakon kupanja postojala od davnina, peškiri kakve danas poznajemo nastali su tek u 17. veku. Pre toga za brisanje korišćene se razne tkanine, ogrtači, pa i komadi odeće.
Prvi peškiri, nazvani „pestamel“, stvoreni su u turskom gradu Bursi. Zapravo, predstavljali su ravan pamučni komad koji je ručno vežen. Svaki od njih bio je istih dimenzija, ali ipak dovoljno dug da može da se obmota oko tela.
Kako se širilo Otomatsko carstvo, tako su i peškiri dobijali sve veći značaj, te su tkači imali zadatak da naprave složene šare, poput onih koje su se nalazile na čuvenim turskim tepisima. Razvojem trgovine i industrije u 19. veku frotirni peškiri postali su svima pristupačni što je dovelo do njihove komercijalne upotrebe u čitavom svetu.
Vrlo brzo vodeće kompanije uvidele su njihov potencijal za reklamu pa su promotivni peškiri, najpre, zavladali u sportu i hotelijerstvu da bi se odatle proširili na sve delatnosti.
Promotivni peškiri pružaju reklamu koja traje
Verovali ili ne, promotivni peškiri mogu da traju i do 15 godina. Što znači da su oni ne samo koristan reklamni materijal, već i onaj koji će izdržati test vremena. Na taj način vašoj kompaniji je obezbeđena dugoročna reklama, bez dodatnih izdvajanja budžeta za nju.
Svi znamo da je štampa na promotivnom materijalu važni faktor prepoznavanja brenda. Upravo promotivni peškiri daju najveći prostor za reklamu. Za razliku od drugih proizvoda na njima možete uz svoj logotip postaviti i atraktvni grafički dizajn, slogan, pa i fotografiju koja će privući pažnju budućih klijenata.
Peškiri odgovaraju svakom godišnjem dobu
Iako se promotivni peškiri, obično, vezuju za leto i promocije na plažama ili bazenima, oni nude mnogo veće mogućnosti.
Pre svega, savršeni su promotivni materijal za ljubitelje sporta pa su idealni izbor za sportske brendove i fitnes centre koji žele da sačuvaju svoje verne klijente. Ukoliko želite da naglasite zdrav način života možete ih kombinovati kao poklon uz ranac ili posudu za smoothie.
Peškiri su dobar promotivni materijal i beauty salonima i kozmetičkim kućama. Ali ih mogu koristiti i sve druge kompanije, jer su uz nesesere savršeni reklamni materijal za putovanja. Stoga ih osim potrošačima pokloniti i svojim zaposlenima.
Promotivne peškire vrhunskog kvaliteta možete pronaći u asortimanu kompanije Kairos Birooprema.