Cara Dušana 164, Zemun
+381 11 3161172

Ranac – moderni promotivni materijal

Ranac, u svom osnovnom obliku, predstavlja vrećastu torbu od tkanine koja se nosi na leđima. S obzirom da omogućava potpunu slobodu našim rukama, rado ga koriste kako đaci i studenti, tako i sportisti, planinari, radnici i svi drugi kojima je potrebno da određeni teret nose duže vreme.

Ranac postoji preko 100 godina

Reč ranac prvi put je upotrebljena 1910. godine u Sjedinjenim Američkim Državama. Prvenstveno je korišćen kao vojna torba. Tek kada je 1938. godine Gerry Outdoors izumeo ranac sa patentom, upotreba je postala komercijalizovana.

Vrlo brzo razvili su se rančevi različitih dimenzija. Već naredne decenije Åke Nordin je kreirao ranac namenjen planinarenju u koji se može staviti znatno veća količina odeće, obuće, hrane i sl. Njegov izum su 1952. Dick i Nena Kelty usavršili dodajući im sigurnosne kopče i pojaseve.

Prvobitno su postojala tri osnovna oblika – ranac bez ojačanja, sa spoljnim i sa unutrašnjim ojačanjem. Savremeno doba i razvoj tehnike nisu ni njega zaobišli, te, danas, postoje modeli sa rashladnim dodatkom, sa punjačima za mobilne telefone i drugim zanimljivim gedžetima.

Kako pruža brojne mogućnosti ne čudi što je ranac našao široku upotrebu u svakoj oblasti, uključujući i reklamni materijal.

Ako je vreme da uložite sredstva u reklamu i pitate se “kako promovisati svoj brend?“ kompanija Kairos Birooprema vam skreće pažnju zašto je ranac dobar promotivni materijal.

Ranac je nezamenljivi saputnik na svakom putovanju

Stiglo je leto, a sa njim i sezona godišnjih odmora. Pripreme za putovanje su počele, pa je vreme i da se spakujete.

Upravo tu ranac igra glavnu ulogu. Veliki modeli su odlična zamena koferima u slučaju da trebate da menjate više prevoznih sredstava, dok manje verzije su najbolji ručni prtljag u avionima.

Imajući u vidu rastojanje koje će jedan ranac preći na putu, logo vaše kompanije i atraktivni dizajn privućiće poglede ljudi širom naše zemlje, pa i u inostranstvu. Zapravo, rančevi su mobilni reklamni proizvodi koji će na najbolji način vaš brend učiniti prepoznatljivim i izdvojiće vas iz mase konkurenata na tržištu.

Ranac je promotivni materijal koji traje

Radio i tv reklame, kao i bilbordi traju određeni vremenski period, a zatim je potrebno ponovno ulaganje. Dok su rančevi promo proizvodi koji omogućavaju reklamiranje na nova ciljna tržišta na neograničen vremenski period. Naime, oni jednom izdvojeni budžet konstantno vraćaju.

Ranac

Baš kao i promotivne torbe, rančevi su napravljeni od materijala koji je otporan na habanje, kidanje i cepanje. Mogu se prati ručno i mašinski bez opasnosti da će štampa izbledeti. Pa možemo slobodno reći da oni spadaju u reklamu koja je podložna dugotrajnom svakodnevnom izlaganju.

Ranac prenosi jasnu poruku

Ranac ima moć da dođe ne samo do krajnjih potrošača već i do potencijalnih klijenata. Tajna leži u činjenici da je on modni aksesoar koji je uvek u trendu. To znači da će vaš personalizovani poklon ljudi rado koristiti kao deo svoje casual garderobe.

Takođe, rančevi su idealni promotivni materijal za sportska dešavanja. Time ćete istaći zalaganje vaše kompanije za zdrav način života, kao i očuvanje životne sredine.

Da bi ranac bio promotivni materijal kao najbolja reklama za vaš brend tu je Kairos Birooprema koja u svojoj ponudi ima različite modele. Naš stručni tim će vam pomoći oko dizajna, a kvalitetna štampa garantuje postojanost dugi niz godina.