Cara Dušana 164, Zemun
+381 11 3161172

Promotivni materijal koji daje najveći efekat

Promotivni materijal koji daje najveći efekat je najbolji marketing alat.

Ovu činjenicu potvrdio je još u prvoj polovini 20. veka Henri Ford izjavivši:  “Ako se tvoj brend ne vidi na tržištu, kao da ne postojiš“.

Danas, svaki uspešni direktor i vlasnik kompanije zna da su reklamni proizvodi i razni korporativni pokloni ključni za odnos sa klijentima. Oni su više od alata za izgradnju brenda. Naime, njihovim izborom govorite o svom profesionalizmu, te mogu da „probiju led“ među potencijalnim saradnicima i ostave trajni utisak na njih.

Čak i oni koji su se pitali zašto treba investirati u promotivni materijal, potpuno su promenili mišljenje nakon poređenja sa ostalim načinima oglašavanja. Statistiki podaci govore da 57 odsto ljudi može da se seti reklamne šolje koju su dobili. Dok je samo 27 odsto zapamtilo televizijsku reklamu.

Ipak, prilikom izbora morate najpre otkriti koji će vam reklamni materijal za 2019. godinu obezbediti najviše uspeha.

Upoređujući efektivnost i sveobuhvatni utisak različitih predmeta, najnovije istraživanje otkrilo je promotivni materijal koji daje najveći efekat.

Tako mali, a tako moćni promotivni materijal

Ništa nije tako jednostavno, a opet sveprisutno kao hemijske olovke. Srećemo ih svugde – na radnim stolovima, poslovnim sastancima, seminarima. Nije redak slučaj da pojedini primerci završe u kućnoj upotrebi. Upravo zahvaljujući izraženoj mobilnosti, one su reklamni materijal koji daje najveći efekat.

olovke-promotivni-materijal-kairos-beograd

Verovali ili ne, 9 od 10 potrošača je izjavilo da svakodnevno koristi promotivne olovke. Dok 20 odsto njih ima u svakom trenutku preko 10 različitih.

Kompanije rado biraju olovke za reklamu, jer imaju nisku cenu, a mogu se koristiti dugi niz godina. Što ih čini veoma povoljnim promotivnim materijalom. Ukoliko, pak, želite da pokažete posebno poštovanje prema klijentima i zahvalnost za saradnju poklonite im vip ekskluzivne olovke vodećih svetskih brendova.

Tekstilni promo materijal koji daje najveći efekat

Studije su pokazale da čak 85 odsto svetske populacije ima barem jedan brendirani peškir. Ukoliko se ovome doda i rok trajanja preko 10 godina, možemo da zaključimo da su peškiri, definitvno, promotivni materijal koji daje najveći efekat.

Pored izdržljivosti, promo peškiri pružaju veliki prostor za rad, što ih izdvaja od drugih proizvoda iz ove grupe. Ravna površina velikih dimenzija omogućuje da ciljnoj grupi prenesete jasnu poruku. Pa neka se uz logo kompanije na njima nađe atraktivno grafičko rešenje. Jedino na taj način bićete sigurni da vaša reklama privlači pažnju.

null

Promotivni materijal koji daje najveći efekat mora da bude namenjen svim generacijama

Mnogi promo proizvodi se koriste bez obzira na godine starosti i pol. Međutim, nameće se pitanje koji od njih daje najveći efekat. U pitanju je ranac. Oko 73 odsto kupaca poseduje ovaj reklamni materijal.

Kako su napravljeni od materijala otpornog na habanje otkriveno je da samo jedan ranac donese preko 3.000 novih utisaka o kompaniji čiji logo nosi. Samim tim utiče da 50 odsto potencijalnih klijenata promeni mišljenje i poverenje pruži vašem brendu.

Iako deluje da je ranac namenjen samo za učenike i planinare, on ima široku upotrebu u poslovnom svetu. Zaposleni ih rado koriste, jer su veoma prostrani. Dok brojne pregrade i džepovi obezbeđuju da sve poslovne papire lepo rasporedite, bez straha da će se izgužvati.

Promotivni materijal koji daje najveći efekat možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.

Related Posts