Promotivni materijal za ljubitelje sporta
Promotivni materijal za ljubitelje sporta dobija sve veću popularnost u poslovnom svetu.
Trčanje, odlazak u teretanu, rekreativno igranje fudbala ili bavljenje bilo kojom drugom fizičkom aktivnošću ima važnu ulogu u svim područjima ljudskog života. Gotovo je nemoguće nabrojati pozitivne strane koje sport donosi.
Pored skladne figure, treniranje pruža i manje vidljive benefite. Neverovatni priliv energije, bolja koncentracija, pa i smanjivanje rizika od bolesti srca i krvnih sudova, dijabetesa i kancera, samo su neke od prednosti koje stručnjaci navode.
Istovremeno, sport predstavlja povod za druženje i beg od svakodnevnih obaveza i stresa. Te ne čudi što je oduvek smatran glavnim sredstvom za bolji kvalitet života.
S obzirom da poslednjih godina u marketingu dominiraju proizvodi koji podižu svest o zdravim navikama, kompanija Kairos Birooprema vam daje odgovor na pitanje: “kako izabrati promotivni materijal za ljubitelje sporta”.
Majica je najpopularniji promotivni materijal za ljubitelje sporta
Bez obzira kojim se sportom bavite majice su najvažniji deo opreme. One odolevaju godišnjim dobima, ali i trendovima. Te se opravdano svrstavaju u vanvremenski komad.
Ujedno, promotivne majice pružaju veliku površinu za reklamu. Tako da uz malo kreativnosti, zanimljivi print i logo vašeg brenda biće upamćeni i od strane potencijalnih klijenata. Samim tim, vrlo lako mogu da od opreme za trening postanu deo svakodnevne garderobe.
Koliku moć ima ovaj promotivni materijal za ljubitelje sporta govori i podatak da u savremenom dobu Instagram i druge društvene mreže diktiraju trendove. Te je dovoljna samo jedna fotografija korisnika koji nosi personalizovanu majicu, pa da reklama vaše kompanije postane viralna. Na taj način osigurana vam je veća popularnost, bez ikakvih dodatnih ulaganja.
Promotivni materijal za ljubitelje sporta obuhvata i osveženje
Zdrav način života podrazumeva i unos dovoljne količine tečnosti. Naročito je tokom treninga povećana opasnost od dehidratacije. Te je sportska flašica obavezni promotivni materijal za ljubitelje sporta.
Preteču ove boce napravio je davne 1596. godine Sir John Harrington. Bila je namenja njegovoj kumi Kraljici Elizabeti I. Ipak, prvi modeli od plastike pojavili su se tek nakon Drugog svetskog rata. S obzirom da je plastika pristupačna, lagana i laka za oblikovanje vrlo brzo su vodeće kompanije uvidele njenu prednost za reklamu.
Upravo je Coca-Cola jedna od prvih koja je 50-ih godina uvrstila u svoj reklamni materijal sportsku flašicu. Pa možemo slobodno da kažemo da je ona jedan od najstarijih promo proizvoda. Svoju popularnost zadržala je do današnjih dana. Naime, prema poslednjim istraživanjima privesci za ključeve i sportska flaša imaju podjednaku rasprostranjenost.
Ranac za ljubitelje sporta
Od kuće do teretane, pa do terena za fudbal ili košarku – ranac nudi najbolju mobilnu reklamu. Imajući u vidu rastojanje koje će logo vaše kompanije preći na putu, budite sigurni da ćete se izdvojiti iz mase konkurenata.
Ovaj materijal za ljubitelje sporta karakteriše materijal koji je otporan na habanje, kidanje i cepanje. Što ga čini povoljnim poklonom, jer vašim klijentima obezbeđuje dugotrajnu upotrebu, a vama garantuje višegodišnju reklamu.
Kairos Birooprema ima bogatu ponudu navedenog reklamnog materijala za ljubitelje sporta. Tako da vrlo lako možete pronaći modele koji odgovaraju vašem poslovanju.