Reklamni materijal za sajmove
Reklamni materijal za sajmove je obavezni deo marketing strategije svake uspešne kompanije.
Dolazak jeseni u savremenom poslovanju označava početak sajamske industrije. Počev od sajma lova i ribolova, preko sajma knjiga i automobila, pa do sajmova medicine i kozmetike – jesen je i u našoj zemlji ispunjena sajmovima iz najraznovrsnijih oblasti.
Sajmovi su popularna mesta za predstavljanje i prodaju proizvoda, usluga i čitavog poslovanja. Zapravo, oni su bitka između konkurenata, gde jedan kontakt može da promeni život.
Jer, svi posetioci koji prolaze pored vašeg štanda su potencijni kupci. Pa je veoma bitno da se predstavite u najboljem svetlu kako bi im vaša reklama privukla pažnju. U tome vam može pomoći reklamni materijal za sajmove.
Ukoliko se pitate kako promovisati svoj brend na sajmu, Kairos Birooprema vam nudi savete kako da izaberete dobar promotivni materijal.
Zašto je reklamni materijal za sajmove značajan?
Promo proizvodi čine ljude srećnim. U svetu marketinga poznato je da potrošači dobijaju povoljniji utisak o kompaniji nakon što su primili poklon. Pored kreiranja pozitivne slike i održavanja dobrog imidža brenda, reklamni materijal za sajmove vas izdvaja iz mase. Što znači da on mora da obuhvati ne samo običnu podelu flajera i brošura, već i promotivni materijal koji ljudi mogu da koriste u svakodnevnom životu.
Prema studiji Georgia Southern Univerziteta čak 71,6 odsto prisutnih koji su na sajmu primili zanimljivi promotivni proizvod je upamtilo naziv brenda. Odnosno, kompanije koje su delile promotivne poklone na svojim štandovima imale su znatno veći promet u odnosu na svoje konkurente.
Samim tim su maksimalno iskoristile učešće na sajmu i ostvarile željene ciljeve.
Reklamni materijal za sajmove podrazumeva svaki vid promocije
Uspeh na sajmu zavisi od sposobnosti kompanije da brzo privuče pažnju. Zato je prvi korak prilikom planiranja materijala za sajmove osmišljavanje izgleda štanda.
Pre svega, promotivni panoi i pultovi moraju biti atraktivnog dizajna, vidljive kvalitetne štampe i jasnog sadržaja koji prenosi određenu poruku. Jedino na taj način možete biti sigurni da ćete privući pažnju posetilaca kako bi prišli vašem štandu.
Sledeći korak koji se odnosi na promotivni materijal za sajmove jeste izbor opreme za promotere. Brendirane majice ili jakne, ako je manifestacija na otvorenom, kao i kačketi i kape sa logotipom učiniće vaš brend lako prepoznatljivim ne samo na vašem izložbenom delu, već na prostoru čitavog sajma, a uz osmeh ljubaznih promotera podela promotivnog materijala biće uspešnija.
Najpopularniji promotivni materijal za sajmove
Sajmove ne možemo da zamislimo bez olovaka, upaljača i privezaka. Oni ne samo da su efikasni reklamni materijal za sajmove, već su i veoma povoljni. Tj. za izvojeni budžet možete dobiti veliki količinu.
Upravo je ovo glavna njihova prednost. Naročito ako se ima u vidu da je na sajmu velika koncentracija ljudi kojima treba podeliti poklone.
Ukoliko želite posebno da naglasite poslovni aspekt, uz hemijske olovke možete da delite i personalizovane notese manjih dimenzija. Ovakav komplet predstavlja savršen promotivni materijal za kancelarije koji omogućava vidljivost vaše reklame i van granica sajma.
Za sajmove tehnike idealne su usb flash memorije. Za sajmove vina i hrane najbolja opcija su kuhinjski i vinski setovi kao što su prelepi setovi noževa i drvene kutije za flaše na kojima gravirani logo daje dozu elegancije čitavoj promociji, dok za sajmove medicine tu su antistres proizvodi, iako deluju kao zanimljive igračke, oni su mnogi više. Naime, naučna istraživanja su pokazala da imaju izvanredan učinak na zdravlje.
Promotivni materijal Zemun – Kairos Birooprema u svojoj ponudi ima najraznovrsniji reklamni materijal za sajmove. Naš stručni tim pomoći će vam da osmislite kreativnu reklamu sa kojom je uspeh zagarantovan.