Promotivni proizvodi – greške koje ne smete da napravite prilikom izbora
Promotivni proizvodi su ključni za uspeh reklame.
Bilo da plasirate novi proizvod ili predstavljate svoje usluge na sajmu, promotivni materijal je odlično sredstvo za postizanje ciljeva. Za razliku od drugih marketing alata, promotivni proizvodi su prilagodljivi. Što znači da se mogu koristiti na različite načine.
Prilikom razmatranja pitanja: “kako izabrati promotivni materijal”, mnogima se čini da je dovoljno da izaberu željeni proizvod, dodaju logotip svoje kompanije i sačekaju isporuku. Međutim, ovo nije tako jednostavan zadatak.
S obzirom da loši promotivni proizvodi imaju negativan uticaj na vaš brend, neophodno je njihovo pažljivo planiranje.
Koje su najčešće greške kod izbora otkriva vam kompanija Kairos Birooprema.
Nemojte da čekate posledni trenutak da naručite reklamni materijal.
Savremeno poslovanje karakteriše visoka konkurentnost. Da biste bili korak ispred drugih veoma je važno da na vreme doneste odluku koji reklamni materijal za 2019. godinu želite.
Tajming je naročito bitan ukoliko želite novi promo materijal, koji krasi neviđena originalnost. Stručnjaci savetuju da u tom slučaju porudžbinu obavite najmanje 2 meseca ranije kako bi angažovani tim mogao da vaše želje pretvori u stvarnost. U protivnom moraćete da izaberete najpopularniji promotivni materijal koji je na zalihama.
Promotivni proizvodi koji nisu korisni
Bez obzira koliko su lepi i skupi, promotivni proizvodi neće biti zanimljivi klijentima ako ne mogu da ih koriste u svakodnevom životu. Njihovim dobijanjem ne samo da se neće povezati sa vašim brendom, već će poklon vrlo brzo završiti u kanti za smeće.
Upravo je ovo najveća greška u izboru. Nastaje kada se fokusirate isključivo na aktuelne trendove i na sopstvene želje, umesto da oslušnute šta očekuje vaša ciljna grupa.
Jedino razumevanjem potreba potrošača moći ćete da izaberete dobar promotivni materijal, koji će vam doneti poslovni uspeh.
Kvantitet umesto kvaliteta
Najnovije statistike pokazuju da vlasnici preduzeća uglavnom troše 1 odsto profita na oglašavanje. Što je veoma malo.
Ipak, i sa ovakvim budžetom moguće je privući pažnju korisnika. Pri čemu je važno da promotivni proizvodi budu kvalitetni.
Naime, mali budžet ne znači izbor samo jefitnog reklamnog materijala. Imajte u vidu da je svaki poklon odraz vaše kompanije i ličnog profesionalizma. Zato, uložite u manju količinu poklona vrhunskog kvaliteta kako biste izbegli ovu grešku.
Vip promotivni proizvodi obradovaće primaoce, ali će doprineti i boljem imidžu vašeg brenda kod potencijalnih klijenata.
Prenatrpani promotivni proizvodi
Nemojte da zaboravite da su ljudi vizuelna bića. Istraživanja pokazuju da od 10 klijenata koji su dobili poklon, samo će jedan zapamtiti njegovu poruku. Dvoje će pogledati logo, a drugo dvoje grafiku. Dok čak petoro njih neće uopšte primetiti dizajn.
Da bi ostali upamćeni, vaši promotivni proizvodi moraju da imaju savršeni dizajn. On podrazumava atraktivno grafičko rešenje koje sa logoom čini skladnu celinu. Vodite računa da poruka koju želite da poručite bude jasna. Odnosno, nemojte da koriste previše boja i slika.
Takođe, za dobar dizajn neophodno je da štampa na promotivnom materijalu bude postojana kako bi vaš brend bio prepoznatljiv.
Najveći izbor različitih promotivnih proizvoda, stručni tim dizajnera, kao i najbolju štampu pronaći ćete kod kompanije Kairos Birooprema.