Promotivni materijal za jesen
Promotivni materijal za jesen daje smisao vašim uslugama i proizvodima. Preko njega kompanija izražava svoje vrednosti i ciljeve.
Reklamira je važan deo bilo kog posla. Prava marketing strategija označava i razliku između uspeha i neuspeha u poslovnom svetu, a upravo su reklamni proizvodi najbolje sredstvo za efikasno promovisanje.
Prema nedavnom istraživanju Instituta za oglašavanje cena po utisku promotivnog proizvoda je niža od ulaganja za reklamu na televiziji i u novininama. Naime, dobar promotivni materijal povećava svest kod potrošača o vašem brendu i stvara osećaj lojalnosti.
Ipak, imajte u vidu da se promotivni materijal razlikuje ne samo od ciljne grupe, već i od godišnjeg doba. Upravo zbog toga Kairos Birooprema vam skreće pažnju koju je najbolji promotivni materijal za jesen.
Promotivni materijal za jesen označava početak nove sezone
Prva asocijacija na jesen jeste polazak đaka u školu. Međutim, jesen označava i kraj godišnjih odmora i pripremu studenata za obaveze na fakultetu. Zato, promotivni materijal za jesen mora biti usklađen sa ovim aktivnostima koje svakog od nas očekuju u novom godišnjem dobu.
A koji drugi reklamni materijal je koristan za sve bez obzira na godine starosti i pol do rančevi. Još od svog nastanka, početkom 20. veka ranac je postao nezamenljivi komercijalni proizvod, a danas, ovaj brendirani poklon čini trendi modni detalj. Te osim u školama i kancelarijama možemo ga sresti i kao high street style komad.
Dolazi u različitim dimenzijama i materijalima, tako da ćete vrlo lako pronaći model koji odgovara vašoj reklami.
Kišobrani kao promotivni materijal za jesen
Jesen sa sobom donosi i promenu vremena. Sunčane dane postepeno zamenjuju tmurni i kišoviti, pa su kišobrani obavezni kad god izlazimo iz kuće.
Osim svoje osnovne funkcije, tj. zaštite od vremenskih nepogoda, oni se postali atraktivni promo proizvodi. Izrađeni su od kvalitetnog materijala, otpornog na habanje i cepanje. Što znači da vam obezbeđuju dugotrajnu reklamu bez dodatnih troškova.
Takođe, kišobrani, kao promotivni materijal za jesen, pružaju veliku površinu za rad. Na njima možete, pored logotipa, da stavite i idejno grafičko rešenje koje će jasno preneti željenu poruku. Budite originalni, izaberite zanimljivi print i obojite njime sive jesenje dane. Ovakvi “veseli” personalizovani kišobrani nikoga neće ostaviti ravnodušnim, a samim tim i vaša reklama biće vidljivija široj mreži korisnika.
Dočekajte spremni sajmove koji počinju u jesen
Sezona sajmova upravo kreće od septembra. Oni su savršena prilika da predstavite svoju kompaniju. Ali ujedno su i mesta gde je u određenom trenutku najveća koncentracija konkurenata. pa je zato veoma bitno na vreme pripremiti promotivni materijal za sajmove.
S obzirom da potrošač tada ima mogućnost izbora između velikog broja uzoraka različitog kvaliteta morate se svojom ponudom izdvojiti iz mase. U standardni promotivni materijal za sajmove pored flajera spadaju i hemijske olovke, notesi, privesci.
Međutim, da biste postigli uspeh na sajmu morate da privučete pažnju prisutnih dok prolaze pored vašeg štanda. U tome vam mogu pomoći promotivni panoi i pultovi. Dobar sadržaj i kvalitetna štampa na njima garantuju uspeh., a kako su prenosivi i laki za postavljanje možete ih koristiti na više različitih manifestacija.
Kairos Birooprema ima bogat asortiman reklamnog materijala za jesen. Naš tim će vam pomoći u izboru proizvoda koji najviše odgovaraju vašoj marketinškoj kampanji.