Najpopularniji promotivni materijal
Najpopularniji promotivni materijal predstavlja proverenu reklamu.
Promo proizvodi se koriste za reklamiranje brenda. Odnosno, pomažu kompanijama da ciljne potrošače upoznaju sa svojim proizvodima i uslugama.
Koliko je njihov uticaj na poslovni uspeh govore i brojne studije. Tako je najnovije istraživanje The New York Times-a pokazalo da dobar promotivni materijal povećava broj lojalnih kupaca za 17 odsto.
Međutim, nije redak slučaj da, kada se zapitate kako promovisati svoj brend, budete u nedoumici koji reklamni materijal da izaberete.
Da biste bili sigurni da će se vaša investicija isplatiti tu je najpopularniji promotivni materijal. A kompanija Kairos Birooprema vam otkriva o kojim proizvodima je reč.
Najpopularniji promotivni materijal garantuje uspeh!
Moderno doba donelo je širok spektar reklamnih proizvoda. Oni, danas, nude mnogo veće mogućnosti za promociju nego što su to činili pre samo 10 godina.
Zahvaljujući novim materijalima, procesima štampanja i povećanom potencijalu automatizacije, direktori ne moraju više da biraju između ekonomičnosti i visokog kvaliteta. Promotivni materijal kao najbolja reklama pored vanvremenskih komada, kao što su upaljači, hemijske i drvene olovke i brendirani rokovnici, obuhvata i najkreativnije ideje i inovacije koje su u skladu sa potrebama savremenog kupca.
Upravo kombinacija modernog i klasičnog čini najpopularniji promotivni materijal. A njegovim izborom sigurno nećete pogrešiti.
Šolje su vodeći promotivni materijal
Mnogi ljudi misle da su privesci proizvod koji se najviše koristi u promociji. Verovali ili ne, reklamne šolje su najpopularniji promotivni materijal. Razlozi za to su brojni.
Pre svega, kafići i restorani širom sveta koriste šolje dobijene od sponzora. Zatim, brojne promocije u marketima često obuhvataju šolje. Te ne čudi da više od polovine populacije poseduje u svom domu bar jednu brendiranu šolju.
Reklamne šolje srećemo i u kancelarijama brojnih kompanija. Na taj način one čini odličan promotivni materijal za kancelarije kojim se održava dobar imidž u poslovanju.
Torbe za kupovinu kao najpopularniji promotivni materijal
Poslednjih godina sve je veća svest kod ljudi o očuvanju životne sredine. Zbog toga popularnost shopping torbe iz godine u godine raste. Pa se očekuje da ona uskoro potpuno zameni upotrebu običnih plastičnih kesa.
Ne samo da imaju ekološku ulogu, već i funkcionalnu. Tj. ove torbe nisu ukrasi koji će stajati na polici, nego reklamni proizvodi koje potrošači mogu da koriste u svakodnevnom životu.
S obzirom da su napravljene od otpornih materijala obezbeđuju dug vek korišćenja. A samim tim i dugoročnu reklamu brendu bez dodatnih ulaganja. Dok kvalitetna štampa garantuje jasnu i postojanu vidljivost gde god se pojavi vaša shopping torba.
USB memorije čine moderni najpopularniji promotivni materijal
Nekada se poslovanje nije moglo zamisliti bez papira i olovke. A danas bez kompjutera i usb flash memorije.
Malih dimenzija, a velike skladišne moći postale su nezamenljive. Njihova česta upotreba na poslovnim sastancima i seminirama omogućava veću vidljivost logotipa vaše kompanije. I to ne samo krajnjim potrošačima, već i mnogo široj grupi.
Takođe, usb flash memorije imaju i zaštitnu funkciju. Naime, najnoviji modeli imaju opciju automatskog zaključavanja. Pa u slučaju 10 pogrešnih unosa šifre enkriptovani ključ i lozinka se brišu. Time je sprečen neovlašćen pristup podacima.
Kompanija Kairos Birooprema u svojoj ponudi ima najpopularniji promotivni materijal. Čitav asortiman možete pogledati na sajtu promotivni-materijal.rs.