Da li su promotivni proizvodi efikasni?
Da li su promotivni proizvodi efikasni? Pitanje koje sve češće srećemo ne samo u poslovnom svetu, već i u medijima, pa i u svakodnevnom razgovoru sa prijateljima.
Moderno društvo obeležile su reklame na Googlu i Facebooku, kao i YouTube video snimci, te ne čudi što u doba velike digitalizacije klasičan reklamni materijal izaziva sumnju. Prilikom raspodele budžeta za marketing mnogi direktori i vlasnici kompanija su u dilemi da li treba uložiti u hemijske olovke, brendirane rokovnike i drugi kancelarijski promotivni materijal Ili je, pak, bolje izabrati digitalni vid oglašavanja.
S obzirom da reklama ima direktni uticaj na uspešnost poslovanja, pitanjem: “da li su promotivni proizvodi efikasni” bavile su se brojne studije. Sve one su potvrdile da ljudi širom sveta još uvek više pažnje posvećuju brendu čiji su poklon dobili. Zašto je to tako otkriva vam u ovom blogu Kairos Birooprema.
Da li su promotivni proizvodi efikasni? Da, što ukazuje i statistika
Dilemu o efikasnosti reklamnih proizvoda najbolje vam mogu rezrešiti statistički podaci. Američki institut za oglašavanje sproveo je istraživanje u pogledu upotrebe promo poklona.
Verovali ili ne, najpopularniji promotivni materijal još uvek su olovke. Čak 89 odsto ljudi koristi svakodnevno olovke sa logotipom. Srećemo ih svugde – u kancelarijama, na poslovnim sastancima, u školama, za pisanje beležaka u kući, pa i u trenucima zabave, tj. prilikom igranja društvenih igara ili za rešavanje ukrštenica.
Druge na listi jesu promotivne majice sa 80 odsto korisnika. Ranijih godina bile su isključivo promotivni materijal za ljubitelje sporta. Danas, zahvaljujući atraktivnoj štampi postale su sastavni deo casual garderobe. Za razliku od klasičnih, polo majice koristi “samo” 60 odsto stanovnika.
Ranac je univerzalni, multifunkcionalni poklon, pa je opravdano zauzeo treće mesto na listi, tj. osvojio je srca 73 odsto potrošača.
Da li su promotivni proizvodi efikasni? Da, jer su namenjeni svim generacijama
Ukoliko niste sigurni da li su promotivni proizvodi efikasni u oglašavanju obratite pažnju na ljude oko vas. Sigurno ćete primetiti kod svakog neki reklamni proizvod. Ipak, imajte u vidu da je popularnost određena godinama starosti.
Kod baby boom generacije, odnosno ljudi koji ulaze u treće doba najveći značaj imaju shopping torbe i reklamni kišobrani. Poslovni ljudi (generacija X), pored vanvremenskih kancelarijskih poklona, najviše koriste personalizovane reklamne šolje i boce za vodu. Mada se na njihovim radnim stolovima često nalaze i kalendari sa logotipom. Dok su milenijalci zavisnici tehnike, te su za njih idealni bežični power bank i razni gedžeti.
Koliko dugo ljudi čuvaju promotivne proizvode?
Da je promotivni materijal, zaista, efikasan potvrđuje vreme upotrebe. Tako, na primer, promotivni kišobrani i odevni komadi traju više od 16 meseci. USB flash memorije i eksterne baterije klijenti koriste do godinu dana. Dok je reklama na kancelarijskom priboru korisna oko 13 meseci.
Najkraće vreme upotrebe imaju kačketi i kape, oko 10 meseci. Mada ni taj period nije zanemarljiv, jer je reč o mobilnim promo proizvodima.
Veliki izbor najraznovrsnijih promo proizvoda nudi kompanija Kairos Birooprema. Kod nas ćete vrlo lako pronaći materijal koji odgovara vašem poslovanju.