Rukavice kao promotivni materijal
Rukavice su obavezni modni detalj tokom zime.
Hladni jesenji dan uveliko najavljuju dolazak zime. Bili spremni ili ne – novo godišnje doba sa sobom donosi nalete vetra, mraz i snežne pahulje. Zato ne čudi što mnogi ljudi počinju sa pretraživanjem svojih plakara kako bi pronašli rukavice, šal i druge odevne predmete koji će ih zaštiti od zime.
Međutim, nova sezona osim promene vremenskih prilika donosi i smenu trendova u svetu marketinga pa je promotivne majice, loptu za plažu i frizbi zamenio reklamni materijal za zimu.
Samim tim, direktori i vlasnici kompanija moraju da izaberu novi promo materijal kako bi bili aktuelni klijentima i sačuvali njihovu pažnju. Jer, jedino ovakvim marketing razmišljanjem mogu da održe stečenu poziciju na konkurentskom tržištu.
Zbog toga vam u ovom blogu kompanija Kairos Birooprema ukazuje kakav efekat donose rukavice kao promotivni materijal.
Kada su rukavice postale važan reklamni proizvod?
Rukavice postoje od davnina. Nosili su još Persijansci i Stari Rimljani. Njihovo postojanje pominje se i u Homerovoj „Odiseji“, kao i u Herodotovoj „Istoriji“.
U početku, izrađivane su isključivo od kože ili neke vrste metalnog oklopa, te su služile kao zaštita vojnicima tokom borbi da bi sa pojavom vatrenog oružja izgubile ovu namenu.
U 13. veku rukavice su počele da nose dame kao modni ukras. Pravljene su od finijh materijala, kao što su lan i svila. Mada su se sretali i modeli ukrašeni kožom i krznom.
Tri veka kasnije rukavice su doživele široku upotrebu. Naime, kraljica Elizabeta I uvela je u modu nošenje rukavica ukrašenih draguljima i vezom, postavivši ih kao simbol plemstva pa nisu bile samo ukras na rukama dama, već su se mogle videti kao sastavni deo garderobe muškaraca plave krvi.
Razvoj rukavica nastavljen je i u narednim godinama. Tako su se u 18. veku pojavili dugi modeli koji su dosezali do mišica. Vek kasnije nastale su i dečije verzije, da bi, zatim, počele da se prave od najrazličitijih materijala.
U 20. veku rukavice su dobile još jednu svrhu. Naime, popularnost boksa i Formule 1 doprinela je da od sportske opreme postanu traženi reklamni proizvodi.
Promotivni materijal obezbeđuju veliku vidljivost
Rukavice, kao i kape za zimu, čine mobilnu reklamu. To znači da će logo vaše kompanije na njima biti vidlljiv gde god se nađu klijenti, ali i radnici, jer su ovakvi setovi savšeni promotivni pokloni za zaposlene.
Da bi vaša reklama imala efekta i bila prepoznatljiva među potencijalnim potrošačima, print na rukavicama mora biti atraktivan. Stručnjaci savetuju da je najbolji izbor svedeno grafičko rešenje kako bi se lako uklapalo u različite modne stilove ljudi.
Rukavice predstavljaju ekonomičnu reklamu
Današnje rukavice se prave od kvalitetnih materijala koji garantuje dugotrajnu upotrebu. Procenjuje se da je prosečni životni vek promo rukavica oko 2 godine. Mada nije redak slučaj da ih klijenti koriste dugi niz godina.
Imajući u vidu njihovu trajnost i postajnost štamparskog otiska možemo slobodno da kažemo da su one povoljan promotivni materijal. Odnosno, ovaj vid reklame je isplativ, jer ne zahteva stalna ulaganja, kao kod oglašavanja putem bilborda ili na televiziji.
Budite ispred konkurencije, na vreme poklonite potrošačima rukavice sa svojim logotipom. Veliki izbor modela i boja pronaći ćete u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.