Tri razloga zašto je promotivni materijal bolji od digitalne reklame
Zašto je promotivni materijal bolji od digitalne reklame? PItanje koje danas postavljaju mnogi direktori i vlasnici kompanija.
Savremeno doba karakteriše stalni napredak nauke i tehnike. Ono nam je donelo veliki nivo digitalizacije u svakoj sferi društva, uključujući i poslovanje. Te je pored klasične reklame, razvijen i digitalni marketing koji se najvećim delom odigrava preko društvenih mreža.
Gotovo da ne postoji osoba, kao ni firma koja nema naloge na Facebooku, Instagramu ili Twitteru. Međutim, da li su oni dovoljni za dobro pozicioniranje na konkuretnom tržištu, a samim tim, i za ostvarivanje poslovnog uspeha?
Verovali ili ne, promo proizvodi i dalje imaju vodeću ulogu u svetu marketinga. To potvrđuju i najnovija istraživanja. Naime, 85 odsto ljudi se odlučuje da posluje sa kompanijom od koje su dobili poklon. Što znači da dobar promotivni materijal povećava broj lojalnih potrošača za 17 odsto u odnosu na druge vidove oglašavanja.
Zašto je promotivni materijal bolji od digitalne reklame otkriva vam kompanija Kairos Birooprema.
Zašto je promotivni materijal bolji od digitalne reklame? Jer je povoljniji
Finansije su presudne u poslovanju. Pa ne čudi što je cena prvi odgovor na pitanje: “zašto je promotivni materijal bolji od digitalne reklame”.
Iako su nalozi na društvenim mrežama besplatni, svako drugo oglašavanje na njima se plaća. Upoređujući ovaj vid reklame i reklamni materijal jasno se vidi razlika u potrebnom budžetu. Tako, na primer, ako izdvojite 1.000 evra za facebook oglase imaćete reklamu 3 do 10 nedelja. Što, složićete se, nije dovoljno za proširivanje mreže klijenata.
Ukoliko, pak, istu sumu novca uložite u najpopularniji promotivni materijal vaša reklama biće vidljiva najmanje godinu dana. Jer statistički podaci pokazuju da potrošači dobijeni poklon koriste u proseku 12 meseci. Mada promotivni kišobrani, shopping torbe i jakne imaju mnogo dužu upotrebnu vrednost.
Takođe, baneri i oglasni prostor na poznatim sajtovima dugoročno gledano nisu isplativi. S obzirom da se oni zakupljuju na određeni period potrebno je stalno ulaganje da bi reklamiranje bilo u kontinuitetu.
Obezbeđuje povratak investicije
Izraz “povrat ulaganja” obično se odnosi na iznos dobiti koju ostvarujete od uložene investicije. Kod promotivnih proizvoda ova vrednost se teško izračunava, jer ne postoji direktna veza između visine zarade i troškova koji imate na njima.
Zato stručnjaci savetuju da posmatrate “povratne utiske”. Odnosno, impresiju kupaca prilikom dobijanja poklona, kao i vreme njegovog korišćenja. Na taj način ćete uvideti, zapravo, stepen lojalnosti koju ste postigli određenim promotivnim materijalom.
Zašto je promotivni materijal bolji od digitalne reklame? Jer vam omogućava da izgradite imidž brenda
Promotivni proizvodi imaju jasnu prednost u pružanju korisnosti svojim kupcima. Možete ih koristiti u svakodnevnom aktivnostima. Dok pojedini u velikom meri čine život lakšim. Upravo takav je bežični power bank. Za razliku od njih, marketing na internetu donosi samo gomilu vrednih informacija koje sse brzo zaboravljaju.
Najbolji dokaz zašto je promotivni materijal bolji od digitalne reklame pokazuje studija koju je sprovela Internacionalna organizacija za promotivne proizvode (PPAI). Prema njoj čak 76,2 odsto ispitanika uspelo je da se seti čitave reklame na promotivnom proizvodu koji su dobili u poslednje 2 godine. A procenat onih koji se sećaju podataka sa digitalne reklame je gotovo nepostojeći.
Imajući u vidu navedene prednosti, pravi je trenutak da posetite kompaniju Kairos Birooprema i iz njenog bogatog asortimana izdvojite promotivni materijal za svoj brend.