Zašto promotivni materijal?
Promotivni materijal
Promotivni materijal se pokazo kao najmoćniji i najefikasniji marketinški alat. Iako je to tradicionalna metoda marketinga, promotivni proizvodi su oduvek bili pouzdani što se tiče reklamiranja i predstavljaju omiljenu marketinšku alatku za mala ili velika preduzeća, institucije, organizacije i neprofitne organizacije. To je i najefikasniji način da promovišete bilo koji posao ili bredn.
Reklamirajte vaš brand sa promotivnim proizvodima
Promotivni proizvodi su odličan alat za povećanje vidljivosti i reputacije vašeg brenda ili firme. Ne samo da su korisni i da ih Vaši klijenti ili poslovni partneri vole, već kada ih dobiju od Vas oni postaju Vaš ambasador jer Vas predstavljaju kod svojih saradnika, prijatelja i porodice, koji su takođe izloženi Vašem brendu koristeći promotivni proizvod.
Znate li da:
• 90% primalaca koristi promotivni proizvod koji su primili najmanje jednom nedeljno.
• 10% primaoca prosleđuje promotivni proizvod porodici ili prijateljima
• 87% zadržalo je promotivni proizvod više od godinu dana.
Osim toga, anketirani ispitanici su rekli da je povraćaj investicije za promotivne proizvode pružio bolji ROI nego radio i oglašavanje putem bilborda. Više od polovine ispitanika (56%) rekloj je da se njihov utisak o kompaniji poboljšao nakon što su dobili brendirani reklamni proizvod.
Promotivni proizvodi se upotrebljavaju svakog dana
Promotivni proizvodi se integrišu u život, utičući na dnevne rutine primalaca.
Znate li da:
• 55% je reklo da imaju najmanje jedan promotivni proizvod u svojoj spavaćoj sobi ili magacinskom prostoru
• 74% je reklo da imaju najmanje jedan promotivni proizvod u svojoj kancelariji ili radnoj sobi
• 91% je izjavilo da je imalo najmanje jedan promotivni proizvod u svojoj kuhinji
Nakon prijema promotivnog proizvoda:
• 42% dobija bolji utisak o kompaniji
• 60% je poslovalo sa brendom
• 27% je izjavilo da je reklamni proizvod služio kao stalni podsetnik na kompaniju ili brend
Marketing koji ne traži velika ulaganja a pruža odličan povrat
Kada kompanija ili izvršni direktor marketing tima neke firme razmišlja o svom budžetu za oglašavanje i gde će ga potrošiti, na umu obično ima medije kao što su televizija, radio, štampane novine, flajeri. Međutim, promotivni proizvodi su odlična i dugovečna alternativa tim medijskim oglašivačima. Utisak nakon dobijanja brendiranog poklona dinamički se povećava u odnosu na druge medije koji se mogu brzo zaboraviti ili čak ignorisati.
Razmotrite ove statistike:
• 20,9% primaoca kupilo je proizvod ili uslugu nakon prijema promotivnog proizvoda.
To je vrlo velika stopa uspešnosti kada shvatite niži nivo efikasnosti za druge vrste reklama:
• 4% je izvršilo kupovinu nakon pregleda štampanog oglasa
• 1% je kupilo nakon gledanja TV reklame
• 6% je izvršilo kupovinu nakon što su videli online oglas
Sada kada ste videli ove statistike jasno Vam je da su promotivni proizvodi i dalje izuzetno jak marketinški alat koji će Vam privući nove klijente a kod starih izgraditi još bolju sliku o Vašoj firmi ili brendu.
Pingback: Bežični Power Bank - Reklamni i promotivni materijal za sve prilike
Pingback: Frizbi - Promotivni materijal za tople dane || Reklamni i promotivni materijal
Pingback: Četiri razloga zašto su promotivni kišobrani omiljeni reklamni materijal
Pingback: Kuhinjski setovi kao promotivni materijal || Promotivni materijal
Pingback: Promotivni proizvodi - greške koje ne smete da napravite prilikom izbora
Pingback: Promotivne majice - Reklamni i promotivni materijal za sve prilike
Pingback: Posuda za smoothie - promotivni materijal za zdrav život
Pingback: Frižider torba - Tri razloga zašto je odličan promotivni materijal
Pingback: Otvarač za flaše - Reklamni i promotivni materijal za sve prilike