Košulje – elegantni promotivni materijal
Košulje su dobar promotivni materijal za moderno poslovanje.
Marketing je važan u savremenom dobu. Bez obzira da li ste vlasnik malog porodičnog biznisa ili direktor velike kompanije potrebna vam je reklama. Ona vam omogućava da se razlikujete od konkurenata, ali i da steknete lojalnost potrošača.
Danas postoje različite tehnike oglašavanja, pa da biste sačuvali poziciju svoje kompanije, neophodno je da pratite trendove i u ovoj oblasti. U protivnom, nećete biti zanimljivi kupcama, te će oni poverenje dati konkurenciji.
Zašto je košulja jedan od glavnih trendova kada je reklamni materijal za 2019. godinu u pitanju otkriva vam Kairos Birooprema.
Košulje su jedan od najstarijih promotivnih materijala
Najstarija košulja potiče oko 3.000 godina pre Nove ere. Otkrivena je u egipatskoj grobnici Prve dinastije u Tarkanu. Već tada se odlikovala sofisticiranim dizajnom napravljenim od lana.
Prvobitno, košulje su nosili isključivo muškarci kao donji veš. U Srednjem veku nošene su kao vidljivi komad samo kod nižih slojeva – farmera, pastira, zatvorenika… Da bi u 18. veku duže verzije postale odeća za spavanje.
U tom periodu košulje su bile bele boje, često ukrašene vezom ili čipkom na kragni. Vrlo brzo nastale su čuvene ruske kragne, a zatim 1827. godine i modeli na kojima se okovratnik skidao.
Tek u 19. veku žene u Evropi i Americi počele su da nose košulje. Ovaj trend uvela je francuska carica Eugénie de Montijo u čast boraca za slobodu koji su, pod vođstvom Giuseppe Garibaldija, nosili crvene košulje kao deo uniforme.
Košulje su u 20. veku postale statusni simbol poslovnih ljudi, trendi modni komad, ali i značajni promotivni materijal. Verovali ili ne, prva reklamna košulja lansirana je 1939. godine za potrebe premijere filma „Čarobnjak iz Oza“.
Košulje su reklamni proizvodi namenjeni, pre svega, zaposlenima
Koliko puta ste u restoranima, kafićima ili poznatim prodavnicama videli radnike u brendiranim košuljama. One nisu samo deo elegantne uniforme, već savršeno sredstvo za razvijanje timskog duha. Na taj način one povezuju zaposlene stvarajući osećaj pripadnosti.
Naime, dajući svojim zaposlenima košulje sa logotipom kompanije, pokazujete da ih poštujete i cenite njihov rad. Kod zaposlenih one su izvor motivacije za ostvarivanje boljih rezultata. Pa možemo slobodno da kažemo da ovi promo proizvodi podstiču produktivnost, a samim tim i napredovanje kompanije.
Košulje dovode do identifikacije brenda
Reklama na kancelarijskom priboru je odlična promocija, ali ona nema širinu kao košulja. Ne samo da ih zaposleni koriste na radnom mestu, već su one vidljive u javnosti, pa je i prepoznatljivost kompanije veća.
Košulje su, zapravo, pravi poklon za razne sponzorisane događaje, korporativne manifestacije ili za prikupljanje sredstava od njihove prodaje. Takođe, nezamenjivi su promotivni materijal za sajmove na osnovu kog kupci razvijaju pozitivnu sliku o vama.
Košulje su isplativ promotivni materijal
S obzirom da kompanije naručuju veće količine, krajnja cena po košulji je pristupačna. Samim tim je i štampa na promotivnom materijalu povoljnija.
Ovaj reklamni materijal odoleva vremenu, pa nećete morati stalno da ulažete u njega, što je još jedna povoljnost prilikom predviđanja budžeta za marketing.
Dajte svom poslovanju viši nivo profesionalizma, kreirajte personalizovanu košulju. Posetite kompaniju za promotivni materijal Zemun, Kairos Birooprema, jer ćete u njenoj bogatoj ponudi pronaći veliki izbor ženskih i muških modela.