Kako izabrati promo torbe za vaše poslovanje
Promo torbe nude ogromne mogućnosti kompanijama, bez obzira na njihovu delatnost i veličinu.
Iako su se pojavile tek sredinom 20. veka vrlo brzo su osvojile svet marketinga, postavši tako promotivni materijal koji daje najveći efekat. Naime, shopping torbe su se razvile iz čuvene Boat Bag. Njihova prvobitna namena bila je čuvanje leda tokom izleta.
Kako su bile napravljene od izuzetno izdržljivog materijala, američke domaćice počele su da ih koriste za nošenje namirnica iz marketa, kao i prilikom obavljanja svakodnevnih obaveza u gradu. Kreatorka Bonnie Cashin uvidela je potencijal promo torbe, pa ju je 60-ih godina redizajnirala, predstavivši je istovremeno i kao modni komad i kao reklamni materijal.
U kratkom roku njenu ideju prihvatile su kompanije širom sveta. Prva koja je krenula da koristi personalizovane platnene torbe sa svojim logoom je poznata modna kuća Marks and Spencer.
Da bi promotivne torbe imale efekta u vašoj reklami kompanija Kairos Birooprema vam daje savete kako da izaberete pravi model.
Koliki ste budžet izdvojili za promo torbe?
Prvi korak pri razmatranju pitanja: “kako izabrati promo torbe” jeste planiranje budžeta. Finansije igraju ključnu ulogu u reklamiranju. Pa će i odabir modela, kao i količine u najvećoj meri zavisiti od sume koju ste spremni da izdvojite.
Imajte u vidu da je svako ulaganje u promo torbe isplativo, jer pružaju dugoročnu reklamu. Razlog za to leži u činjenici da su napravljene od kvalitetnih materijala kao što su pamuk, juta, kombinovane mešavine platna. Što znači da su ovi reklamni proizvodi veoma izdržljivi, pa nećete morati svake sezone da planirate budžet za njih.
Najnovije studije pokazale su da korisnicima nisu zanimljive brendirane torbe koje imaju samo logo. Već je poželjno da njima prenosite živopisnu poruku koje odgovara vašoj kampanji. S obzirom da i štampa na promotivnom materijalu ulazi u budžet, prilikom izbora modela morate predvideti i troškove grafičkog tima.
Promo torbe prema ciljnoj grupi
Izbor promo torbe zavisiće i od sklopa ljudi kojima ste ih namenili. Jer isti model ne odgovara tinejdžerima i starijim, poslovnim osobama.
Zahvaljujući tehnici tkanja, platnene promo torbe su otoprne na habanje. Odličan odnos čvrstoće i težine čini ih laganim, ali i neverovatno izdržljivim. Kako u njima možete da nosite veliku količinu stvari, ovi promo proizvodi su idealna reklama za markete, brendove hrane ili, pak, restorane.
Pamučne promo torbe imaju glatku, prefinjenu teksturu koja se lako održava. Namenjene su, pre svega, mlađim generacijama. Te su dobar promotivni materijal za festivale, muzičke događaje ili kao plažni program.
Promo torbe kojim ćete pokazati ekološku svest
Poslednjih godina zalaganje za očuvanje životne sredine ovladalo je poslovnim svetom. Podatak da je za raspadanje jedne plastične kese potrebno više vekova, navelo je veliki broj brendova da se okrenu ekološkim varijantama. Pa umesto plastike koriste promo torbe od jute.
Rustični izgled i gruba tekstura učinile su jutu veoma popularnim materijalom. Samim tim su i ove personalizovane torbe postale moderne. Pa ih pripadnice lepšeg pola rado kombinuju u svom casual stajlingu. Na taj način dobijate besplatne promotere koji gde god krenu proširuju vidljivost vašeg brenda.
Kreirajte sopstveni modni detalj, izaberite promo torbu iz ponude kompanije Kairos Birooprema. Različiti modeli dostupni su u više boja pa ćete lako pronaći onu koja odgovara vašem poslovanju.