Hemijske olovke – promotivni materijal koji traje
Hemijske olovke predstavljaju pribor za pisanje i crtanje. Sastoje se od osnove koja može biti od plastike, metala pa čak i drveta, mehanizma i mine za pisanje.
One su, ujedno, i promotivni materijal za sve prilike jer su široko rasprostranjene u marketingu.
Naime, u savremenom svetu postoji mnogo različitih marketing strategija. Svaka od njih ima svoje prednosti i nedostatke. Razmišljajući o tome kako promovisati svoj brend vlasnici nastoje da dobiju reklamu, koja je vidlijiva širokom krugu ljudi. Iako većina misli da se to najbolje može postići velikim i skupim bilbordima, zapravo postije “sitnice” koje imaju mnogo jači efekat u promociji. U pitanju su hemijske olovke.
Kairos Birooprema vam skreće pažnju zašto hemijske olovke čine dobar promotivni materijal.
Hemijske olovke su jedan od prvih reklamnih proizvoda
Davne 1888. godine John J. Loud osmislio je preteču moderne hemijske olovke. Njegova ideja je bila dobra, ali je izum pisao samo po koži, ne i po papiru, te nije doživeo veliku popularnost.
Zato mnogi stručnjaci naglašavaju da je pravi izumitelj današnje hemijske olovke Mađar József László Biró. Uvidevši da postoji problem sušenja mastila, on je došao na ideju da stvori olovku koja bi koristila mastilo slično novinskom. Kako bi izbegao začepljenje olovke, predložio je da se montira mala metalna kugla koja se može okretati na vrhu mine za brzo sušenje mastila. Svoj izum prvo je patentirao u Mađarskoj 1938. godine. Vrlo brzo i u Americi pod nazivom “Fountain Pen for Pulpink Ink” koja je kasnije postala popularna kao “Ball Pen”. Upotrebu njegove hemijske olovke razvio je dalje britanski preduzetnik Henry George Martin. On je otkrio da su idealne za pilote, jer se na velikim visinama mogu koristiti bez kapanja. Na taj način hemijske olovke su prešle u komercijalnu upotrebu.
Međutim, za njihovu planetarnu popularnost zaslužan je Marcel Bic i njegova kompanija Bic. On je razvio visoko kvalitetne, a veoma jeftine olovke. Da bi ih predstavio, ovaj Francuz je kreiario niz zanimljivih TV reklama i počeo je sa promotivnim deljenjem. Zato, slobodno, možemo da kažemo da su njegove hemijske olovke pre 80 godina prvi put upotrebljene kao promotivni materijal.
Zašto je olovka i danas popularan reklamni materijal?
Prva karakteristika koja se naglašava jeste trajnost hemijske olovke kao promotivnog materijala. Jednu hemijsku olovku možete koristiti mesecima, pa čak i godinama, jer je potrebno samo menjati minu, tj. mastilo nakom upotrebe.
Ukoliko je reč o kvalitetnoj olovci sa lepim dizajnom logotipa, onda će ta reklama na kancelarijskom priboru biti vidljvija. Jer, zaposleni u kancelariji često pozajmljuju olovke, pa njihova mobilnost vam omogućava da reklama bude prikazana ne samo originalnom primaocu, već široj publici.
S obzirom da ih možete nabaviti po pristupačnim cenama, dobićete promotivni materijal za kancelarije koji odgovara izdvojenom budžetu. Takođe, hemijske olovke, danas, su dostupne u različitim bojama i oblicima i vrlo lako možete pronaći model koji će se slagati sa imidžom vaše kompanija.
To znači da su hemijske olovke fleksibilne, jer pružaju neograničene mogućnosti za brendiranje.
Hemijske olovke su sinonim za profesionalnost
Da li ste se nekada zapitali koji reklamni proizvodi imaju najširu primenu? Naravno, reč je o olovci. Sigurno mnogi vlasnici kompanija nisu svesni koliko je puta njihova personilazovana hemijska olovka vidljiva u toku dana, meseca, pa čak i dugi niz godina. Srećemo ih svugde – na sastancima, konferencijama, seminarima, prilikom potpisivanja ugovora.
Zbog toga je elegantna olovka sa logotipom savršeni biznis aksesoar. Ne samo da svojim dizajnom privlači pažnju, već govori i o vašoj profesionalnosti. Odnosno, ona simbolizuje kvalitet za koji se vaša kompanija zalaže.
Da biste posebno naglasili ovaj aspekt birajte luksuzne olovke iz grupe vip promotivni proizvodi.
Kairos Birooprema u svojoj ponudi pored bogatog asortima raznovrsnih olovaka, nudi i vip ekskluzivne olovke svetski poznatih brendova kao što su Cerruti, Nina Ricci, Hugo Boss, Ungaro.