Drvene kutije za piće kao promotivni materijal
Drvene kutije za piće su savršeni promotivni pokloni za zaposlene i saradnike.
Iako savremeno poslovanje karakteriše veliki razvoj tehnike, reklamni materijal uspešno odoleva digitalizaciji. Razlog tome jeste upotrebljivost koju pruža klijentu, za razliku od reklame na TV ili u novinama.
Da su promo proizvodi najbolji vid reklame potvrđuju i statistički podaci. Prema sprovedenim istraživanjima čak 85 odsto ljudi se odluči na poslovanje sa kompanijom nakon što je od nje dobilo poklon. Pri čemu su mnogi od njih spremni da napuste stare saradnike.
Međutim, mnoštvo različitih predmeta nameće pitanje: “kako izabrati promotivni materijal“. Prvi izbor direktora je reklama na kancelarijskom priboru, pa u većini slučajeva srećemo hemijske olovke i rokovnike sa logotipom kompanija. Iako oni nikada neće izgubiti vrednost u svetu marketinga, da biste se izdvojili od konkurencije neophodno je da budete smeli i kreativni. Odnosno, da izaberete originalni promotivni materijal. Upravo takve su drvene kutije za piće.
Zašto je investiranje u njih pravo rešenje otkriva vam kompanija Kairos Birooprema.
Drvene kutije za piće su aktraktivan promotivni materijal
Od davnina je poklanjanje flaše skupocenog pića predstavljalo poseban izraz poštovanja. Ono samo po sebi donosi neverovatni efekat, ali pakovanje u specijalno dizajniranu ambalažu doprinosi boljem utisku.
Drvene kutije čine da vaš poklon deluje privlačnije. Tako da će svako primetiti reklamu na njima. Zapravo, svojim elegantnim linijama i sofisticiranom grafikom sigurno će vaš brend učini prepoznatljivim širem krugu potencijalnih klijenata. Samim tim, obezbediće veći dobitak i bolje pozicioniranje na tržištu.
Ukoliko želite raskošni izgled personalizujte poklopac kutije laserskom gravurom.
Drvene kutije za piće pokazuju vašu ekološku svest
Poslednjih godina veliki akcenat u svetu je stavljen na očuvanje životne sredine, te su shopping torbe zamenile plastične kese, a sve veći broj kompanija ih koristi za pakovanje svojih poklona.
Ekološki prihvatljiva alternativa kesama za pakovanje flaša jesu drvene kutije za piće. Kako je drvo prirodno obnovljiv resurs njihovim izborom ističete da vaša kompanija brine o životnoj sredini, što za rezultat ima bolji imidž celokupnog brenda.
Ujedno, ovi promotivni proizvodi vas oslobađaju stvaranja otpada, jer je drvo biorazgradivi materijal. A možete ga reciklirati za pravljenje drugih predmeta ili za ogrev.
Reklamni materijal koji traje
Drvene kutije za piće krasi izuzetna funkcionalnost. Naime, kvalitet pića zavisi od načina čuvanja flaše. Stavljanjem u drvenu kutiju veće su šanse da sačuvate pravi ukus. Naročito kada je vino u pitanju, pa ne čudi što su one postale promotivni materijal koji daje najveći efekat.
Osim zaštitne uloge, drvene kutije omogućavaju dugotrajnu upotrebu. Stručnjaci ističu da je njihova trajnost oko 10 godina. To znači da će vaš logo biti vidljiv dugi niz godina, bez potrebe za dodatnim ulaganjem u ovu vrstu reklame.
Sezona slava i praznika uveliko traje, zato je pravi trenutak da svoj logo prikažete na drvenoj kutiji za piće kompanije Kairos Birooprema.