Dečiji reklamni materijal
Dečiji reklamni materijal predstavlja deo programa koji je namenjen najmlađoj populaciji.
Uspeh svake kompanije, bez obzira na njenu veličinu i oblast poslovanja, zavisi od marketinga. A promo proizvodi su sredstvo za postizanje cilja. Oni nisu rezervisani samo za lansiranje novog proizvoda ili usluga. Imaju važnu ulogu i u promociji već postojećih, kako bi se „osvežila“ reklama i proširila mreža klijenata. Samim tim i povećala dobit.
Međutim, kompanije su u najvećoj meri fokusirane isključivo na odrasle osobe. Tako da su promotivni pokloni za žene, poslovne saradnike, ili, pak, promotivni materijal za ljubitelje sporta čest izbor prilikom donošenja odluke o izboru najbolje reklame. Pri tom mnogi zaboravljaju na mališane.
Najmlađi čine zasebnu ciljnu grupu, te promotivni materijal mora da bude prilagođen i njihovom uzrastu. Naročito kod kompanija koje se bave proizvodnjom i prodajom slatkiša i garderobe. Zatim su značajni za vrtiće, kreativne radionice, igraonice, kao i sportske i druge dečije manifestacije.
Ukoliko niste sigurni da su proizvodi za decu dobar promotivni materijal, imajte u vidu da jednom stečeno poverenje u detinjstvu donosi simpatije i u kasnijim godinama. Nije redak slučaj da se prenese i na potomke.
Koji je najbolji dečiji reklamni materijal otkriva vam Kairos Birooprema.
Dečiji reklamni materijal široke namene
Iako je ranac nastao početkom 20. veka, prvi modeli za školu razvijeni su 1967. godine. Naime, brend JanSport je predstavio ranac od sintetičkog materijala za najmlađe. Vrlo brzo našao se u svim školskim klupama širom sveta.
Danas, ranac je mnogo više od običnog školskog pribora. Zapravo, postao je deo imdža mališana i savršeni dodatak garderobi, te je veoma važno da ovaj dečiji reklamni materijal bude atraktivnog oblika i zanimljivog printa kako bi privukao najmlađu populaciju.
Osim u školi, rančevi su deo sportske opreme, ali i nezamenjiva pomoć pri pakovanju za izlete i putovanja, pa možemo slobodno da kažemo da su posebni vid mobilne reklame. Razmislite samo koliko kilometara pređa ranac na leđima deteta. Odnosno, koliko slučajnih prolaznika tom prilikom vidi vaš logo i poruku na njemu, što za posledicu ima bolju prepoznatljivost brenda i bolje rangiranje u odnosu na konkurente.
Dečiji materijal za pisanje
Još pre početka škole mališani se sreću sa olovkama i bojicama, pa ne čudi što u obavezni dečiji reklamni materijal spada pribor za pisanje.
Osnovu, svakako, čine drvene olovke koje najmlađi koriste ne samo za crtanje, već i učenje slova i prvih reči. Zato sa njima nikada nećete pogrešiti.
Hemijske olovke neobičnog oblika i različitih funkcija naročito su interesantne deci. Mada ni odrasli ne mogu da odvoje pogled sa prelepog dizajna. Tako da vaša reklama na njima dolazi kao savršeni ukras koji neće ostati neprimećen. Dok za malo stariju decu tu su markeri kao promotivni materijal. Poseban efekat pružaju hand i flower marker – setovi od 5 mini markera u obliku šake, tj. cveta
Dečiji reklamni materijal prema godišnjem dobu
Pored proizvoda koji imaju svakodnevnu upotrebu dečiji reklamni materijal možete birati i prema sezoni. Frizbi i lopta za plažu su sastavni deo leta. A sa njima i vaša reklama. Dok za hladne dane pripremite kape za zimu, šalove i rukavice kao promotivni materijal.
Baš kao kod rančeva i ovde morate voditi računa o grafičkom rešenju reklame. Ona mora da privuče pažnju dece, jer će jedino tada poželite da ih ponesu.
Veliki izbor raznovrsnog promotivnog materijala za decu možete pronaći u asortimanu kompanije Kairos Birooprema.