Zimski promotivni proizvodi – Oduševite svoje klijente
Zimski promotivni proizvodi oduševiće vaše klijente.
Iako topli dani nimalo ne nalikuju zimi, nemojte se zavaravati, jer najhladnije godišnje doba u trenu može pokazati svoje pravo lice. Tako da će jedne “naterati” da slobodno vreme provedu u toplom domu uz omiljenu knjigu. Drugi će pak sa osmehom, na licu prepustiti zimskim radostima.
Bez obzira šta je vaš izbor, jedno je sigurno – ovo je period kada promotivni materijal najviše dolazi do izražaja. Razlog za to leži u činjenici da se ljudi manje kreću, te su personalizovani pokloni jedini marketing alat koji vas povezuje sa potencijalnim kupcima. Koristeći promo proizvode sa logotipom i sloganom ne samo da će se podsetiti na vaš brend, već će biti podstaknuti da isprobaju vaše usluge, pa i da ih pominju u svakodnevnom razgovoru.
S obzirom da je reklamni materijal za zimu najbolji način da “podgrejete” prodaju i povećate popularnost brenda na temperaturama ispod nule, izbor pravog ima presudnu ulogu za poslovanje. Zbog toga vam Kairos Birooprema otkriva koji su proizvodi u trendu ove sezone.
Zimski promotivni proizvodi za boravak na snegu
Skijanje, vožnja snouborda, sankanje, grudvanje, pa i obična šetnja na snegu zahteva da se dobro pripremite protiv hladnoće. Složićete se, niko ne voli promrzle prste, bol u grlu ili, još gore, upalu sinusa, pa se čarolije na snegu ne mogu zamisliti bez toplih vunenih rukavica, šalova i kapa. Samim tim, njihov izbor kao reklamni materijal garantuje uspeh kompanije.
Ujedno, šalovi, rukavice i kape za zimu pružaju neverovatne mogućnosti. Počev od atraktivnog printa koji će “razbiti” snežnu belinu, pa do elegantnog veza imena vašeg brenda – efekat sigurno neće izostati. Kao dodatna prednost dolazi izuzetna trajnost. Procenjuje se da je prosečni životni vek oko 2 godine. Mada ih mnogi kupci koriste duži vremenski period, što znači da nećete morati svake godine da izdvajate budžet za ove proizvode.
Zimski promotivni proizvodi koji greju
Ništa nije bolja asocijacija na zimu do topli čaj ili ukusni kakao. Nažalost, po hladnom vremenu oni brzo gube toplinu koja greje telo. Zato su idealni izbor za promociju pokloni koji imaju moć da omiljeni napitak “drže” vrućim.
Termos kao promotivni materijal daje dovoljno prostora za zanimljivu reklamu koja će privlačiti poglede slučajnih prolaznika. Jer, nemojte da zaboravite, u pitanju je mobilni promo materijal, pa je osigurana visoka vidljivost vašeg brenda.
Kako je specijalnog dizajan, termos se može koristiti i leti, za hlađenje pića. Zahvaljujući upotrebi tokom čitave godine mreža potencijalnih klijenata će konstantno rasti.
Zimski promotivni proizvodi koji pozivaju na druženje
Čini se da nijedno godišnje doba nije obeležno slavljima kao zima, čak i kada se završe novogodišnji i božićni praznici tu su brojne slave. Ova okupljanja, kao i ležerna kućna druženja često prati dobro vino, pa stručnjaci savetuju da izaberete drvene kutije za piće kao promotivni materijal.
Elegantne linije dizajna i sofisticirani otisak logotipa nemoguće je ne primetiti, pa će i vašoj kompanija obezbediti bolje pozicioniranje na tržištu.
Veliki izbor promotivnih poklona za zimu možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema. Posetite sajt promotivni-materijal.rs i izaberite one koji odgovaraju imidžu vašeg brenda.