Promotivni materijal u okviru budžeta
Promotivni materijal u okviru budžeta je dragoceno sredstvo za reklamu kompanije.
Možemo slobodno da kažemo da predstavlja najvažniji aspekt u marketingu. Pomoću njega, na opipljiv način povezujete svoje poslovanje sa klijentima. Naime, davanjem poklona potrošači stiču pozitivnu sliku o vašem brendu. Na taj način povećavate šanse da će oni izabrati vas u odnosu na konkurente.
Zapravo, promotivni materijal pomaže u izgradnji prepoznatljivosti kompanije tako što njen naziv i logo stavljate pred trenutne, ali i potencijalne klijente. Dugoročno gledano to donosi veći efekat od bilborda, radio oglasa, televizijskih i novinskih reklama.
Iako su svi poslovni ljudi svesni da je brendiranje neophodno baš svakom, pa i najmanjem preduzeću, postoji zabluda da je za njega potrebno izdvojiti veliki budžet. Imajte u vidu da najpovoljniji promotivni materijal ne donosi visoke troškove, a ostavlja utisak na klijente. Ipak, ako želite da vaša reklama ostvari maksimalne rezultate izaberite promotivni materijal u okviru budžeta.
Kako odrediti budžet za promotivni materijal?
Datum događaja u direktnoj je vezi sa troškovima promocije. Rana planiranja pružaju više vremena za upoređivanje cena i pronalazak najbolje ponude. Dok izbor reklamnih proizvoda neposredno pre održavanja promocije predstavlja rizik da ćete budžet nepotrebno preopteretiti.
Promotivni materijal u okviru budžeta zavisi i od koncepta ciljne grupe i tipa manifestacije. Tako, na primer, jedne poklone ćete birati ako je u pitanju sportski događaj ili koncert, a sasvim druge za konvenciju ljubitelja stripova.
Takođe, morate da obratite pažnju i na broj ljudi kojima je namenjen promotivni materijal. Odnosno, da li želite da nabavite veću količinu jeftinijih proizvoda kako biste obuhvatili širu grupu klijenata? Ili su vaš izbor, možda, ekskluzivni reklamni proizvodi kao znak zahvalnosti i poštovanja odabranim saradnicima?
Tek kada definišete ove ciljeve možete odrediti budžet i krenuti u potragu za promotivnim materijalom u okviru svojih finansijskih mogućnosti.
Promotivni materijal u okviru budžeta koji je svakom potreban
Ukoliko niste jasno postavili smernice, budite bez brige. Jer, postoji promotivni materijal koji se uklapa u svaki budžet i odgovara svakom poslovanju. U pitanju su promotivne majice.
Iako ovaj epitet nose i hemijske olovka, majice su bolji izbor. Imajte na umu da što je veća površina za štampu, veća je vidljivost logotipa vašeg brenda.
Ujedno, ovaj komad garderobe rado nose svi, bez obzira na pol i godine starosti. Zvanično spada u promotivni materijal za leto. Mada ih i zimi srećemo kao sastavni deo opreme za trening i u ležernim outfitima. Što znači da nisu određene godišnjim dobom. Samim tim, obezbeđuju stalnu reklamu vašem poslovanju.
Promotivni materijal u okviru budžeta koji ističe ekološku svest
Savremeno društvo suočava se sa velikim problemom zagađenosti i nestajanja prirodnih resursa. Te ne čudi što je zalaganje za očuvanje sredine ovladalo i poslovnim svetom. Upravo zato su shopping torbe promotivni materijal sa kojim nećete pogrešiti.
S obzirom da su izrađene od tkanina vrhunskog kvaliteta, ove torbe su otporne na habanje, kidanje i cepanje. Klijenti ih u proseku koriste oko 2 godine. Dugotrajnom upotrebom vašem poslovanju je garantovana trajna reklama, bez dodatnih ulaganja. Zbog toga stručnjaci naglašavaju da su shopping torbe povoljni reklamni alat, posebno za kompanije sa strogo postavljenim budžetom.
Od kancelarijskog pribora, preko antistres proizvoda, pa do programa za putovanja – kompanija Kairos Birooprema nudi široki asortiman promotivnog materijala za svaki budžet i delatnost.