Polo majice kao promotivni materijal
Polo majice su, pre svega, promotivni materijal za ljubitelje sporta.
Za uspeh u poslovnom svetu nije dovoljna samo dobra ideja i kvalitetni proizvod. Važnu ulogu u savremenom društvu igra reklama. Iako postoje različiti vidovi reklamiranja, promo proizvodi i dalje čine njen najvažniji deo. Razlog tome leži u činjenici da svi volimo da dobijamo personalizovane poklone koje možemo da koristimo.
Naime, dobar promotivni materijal ima presudni uticaj na formiranje mišljenja o nekoj kompaniji. Što potvrđuju i statistički podaci. Prema najnovijoj studiji potrošači će pre izabrati brend čiji su poklon dobili, nego kompaniju čiju su reklamu videli na bilbordu u gradu.
Istovremeno, reklamni proizvodi pružaju značajne povratne informacije o popularnosti proizvoda ili usluga, te na osnovu njih direktori mogu da planiraju dalje korake u poslovanju.
Međutim, da biste privukli pažnju klijenata morate da pratite trendove i u ovoj oblasti. Promotivni materijal za 2020. godinu je doneo mnoštvo zanimljivih proizvoda. Među njima su se izdvojile polo majice.
Da je ovo, zaista, promotivni materijal koji povećava prodaju otkriva vam Kairos Birooprema.
Polo majice kao promotivni materijal nastale su početkom 20. veka
Baš kao što joj i sam naziv kaže, polo majica potiče iz istoimenog engleskog sporta. Do početka 20. veka igrači su tokom utakmice nosili odeću dugih rukava. S obzirom da je u pitanju sport koji se igra na otvorenom, ovakva oprema u sunčanim danima nije bila nimalo prijatna.
Polo igrač Lewis Lacey je 1920. godine došao na ideju da olakša uslove za igru, te je predstavio majicu sa kragnom i 3 dugmeta. Kako je na njoj bio izvezen grb tima, indirektno je postala promotivni materijal ovog sporta.
Ipak, pravu ekspanziju u marketingu polo majice su doživele 1926. godine zahvaljujući francuskom teniseru Renéu Lacostu. Već naredne godine nadaleko su bile poznati modeli sa logotipom „krokodila“. Da bi od 1933. godine osvojile i druge oblasti reklame.
Polo majica je reklamni materijal za svako poslovanje
Za razliku od klasične promotivne majice, polo modeli donose viši nivo elegancije. Njihov izbor pokazuje klijentu da vam je važan imidž kompanije, te imaju veću neposrednu moć od standardnih.
Polo majice sve više srećemo kao deo uniforme u uslužnim i proizvodnim delatnostima. Time postaju sredstvo za razvijanje timskog duha i osećaja pripadnosti.
Zapravo, preko njih pokazujete koliko cenite rad svog tima. Sa druge strane, zaposleni su, znajući da imaju poštovanje nadređenih, motivisaniji da se suoče sa svakim poslovnim izazovom. Imajući u vidu ovu uzročnu-posledičnu vezu, možemo slobodno da kažemo da polo majice garantuju uspeh kompaniji.
Polo majice su promo proizvodi izuzetnih perfomansi
Polo majice su izrađene od tkanine specifičnog tkanja, koja je otpornija na pranje i habanje, te klijentu omogućavaju dugogodišnju upotrebu. Samim tim, i trajnu pokretnu reklamu kompaniji.
Osim postojanosti, krasi ih udobnost. Dok mnoštvo boja i stilova čine ih privlačnim kako starijim, tako i mlađim generacijama.
Veliki izbor različitih modela polo majica možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema. Posetite naš sajt promotivni-materijal.rs i izaberite željenu majicu, a naš stručni tim obezbediće vam reklamu koja se pamti!