USB flash memorije – Idealan promotivni materijal
USB flash memorija predstavljaju elektronski računarski medijum za skladištenje podataka. Bazirana je na fleš memoriji NAND tipa sa USB priključkom preko koga komunicira sa računarom ili nekim drugim uređajem.
U modernom poslovanju, USB flash memorije nisu samo prenosne baze podataka, već čine značajan promotivni materijal.
USB flash memorija razvijene su 1980. godine
Usb memorije kreirao je dr Fujio Masuoka u laboratorijama Toshibe, a naziv “fleš“ je dao njegov kolega Shoji Ariizumi jer ga je proces brisanja podataka podsetio na blic fotoaparata. Izum je predstavljen 1984. godine na Internacionalnom skupu za elektronske uređaje u San Francisku.
Prednosti USB flash memorije uvidela je kompanija Intel. Upravo je ona zaslužna za njihovu komercijalizaciju. Tako su se od 1988. godine u širu upotrebu našle flash memorije na NOR tipu čipa. Kako je brzina brisanja bila veoma spora, stvoren je NAND fleš kakav je danas u upotrebi. Vrlo brzo je postao nezamenjiv “alat“ u poslovnom svetu. Samim tim i vodeći promotivni materijal za kancelarije.
Kompanija Kairos Birooprema vam otkriva zašto su USB flash memorije pravi izbor kada se pitate: “kako promovisati svoj brend?“
USB flash memorije poslovni ljudi koriste svakodnevno
USB flash memorije su praktičnije od optičkih medija za čuvanje podataka kao na primer CD-a ili DVD-a. Razlog za to leži u činjenici da se mogu više puta koristiti za skladištenje različitih podataka, odnosno, ima mogućnost brisanja i snimanja novih dokumenata.
Imajući u vidu da su izuzetno malih dimenzija, otporne i mogu se naći kapaciteta od 1 Tb, USB flash memorije su neophodne u poslovnom svetu. Naime, odlične su za čuvanje poslovnih dokumenata, prezentacije i drugog materijala u kanceleriji, na sastancima ili tokom poslovnog puta. Kako su lake za prenošenje, njihova česta upotreba omogućava i veću vidljivost logotipa vaše kompanije, i to ne samo krajnjim potrošačima već i mnogo široj grupi.
To znači da su USB flash memorije dobar promotivni materijal.
USB flash memorije su savršena reklama na kancelarijskom priboru
Dobri odnosi sa klijentima i zaposlenima su ključni za uspešno poslovanje. Osim korektne saradnje, oni se neguju i malim znacima pažnje u vidu brendiranih poklona. Iako reklamni proizvodi kao marketing koncept postoje od davnina, iz godine u godini se smenjuju trendovi i u ovoj oblati. Tako su notese i hemijske olovke zamenile tehnološke inovacije. S obzirom da čak 87 odsto ljudi u poslovanju koristi tehniku, USB flash memorije kao reklamni materijal imaju tendenciju rasta. Ovaj poklon obradovaće korisnike a to će dovesti do formiranja pozitivnog mišljenja o vašem poslovanju i profesionalnosti.
Zato možemo slobodno da kažemo da je USB memorija promotivni materijal za sve prilike.
USB flash memorije dolaze u različitim oblicima
U savremenom svetu, teško je opstati na tržištu. Konkurencija je jaka, a kupci stalno traže nešto novo i uzbudljivo. Zato, pravi je trenutak da pokažete kreativnost i svoj brend podignete na viši nivo, a to možete učiniti pomoću USB flash memorije.
Dolaze u raznovrsnim bojama i originalnim oblicima pa će vaš dizajn na njima biti privlačan mnogima. Pored standardnih, Kairos Birooprema u svojoj ponudi ima i atraktivne USB flash memorije u obliku platnih kartica, vozila, limenke i mnogih drugih oblika, a ukoliko želite da spojite vanvremenski komad sa savremenom tehnologijom izaberite kao promotivni materijal olovku za pisanje sa USB memorijom.