Promotivni materijal kao najbolja reklama
Promotivni materijal kao najbolja reklama igra važnu ulogu u poslovanju svake kompanije.
Da, živimo u digitalnom svetu u kome vladaju pametni telefon, internet i društvene mreže. Zahvaljujući njima mnoge stvari su nam dostupnije nego ranije, a poslovanje znatno lakše.
Ipak, moderna tehnologija u jednom polju nema uspeha. U pitanju je reklamni materijal. Iako je online marketing rasprostranjen, i dalje je stari, provereni način promocije najbolja opcija da postignete željene ciljeve. Jer, ko od nas ne voli poklone! Upravo zato korisnici posvećuju veću pažnju kompaniji od koje su dobili dobar promotivni materijal, nego brendovima koji se reklamiraju na internetu, bilbordima i u štampanim medijima.
Kompanija Kairos Birooprema vam skreće pažnju zašto je promotivni materijal kao najbolja reklama značajna marketinška strategija kada se pitate “kako promovisati svoj brend”.
Promotivni materijal kao najbolja reklama – jer statistički podaci ne lažu!
Da je promotivni materijal kao najbolja reklama uticajni marketing alat govore i brojna istraživanja. Prema studiji Advertising Specialty Instituta ljudi čuvaju prosečno 8 meseci promotivni materijal. To znači da će vaša reklama biti duže vidljiva nego na zakupljenim bilbordima ili pop-up prozorima koji “iskaču” na netu.
Treba imati u vidu da se ovi pokloni ne odlikuju samo velikom upotrebljivošću, već i trajnošću, pa ih zato ljudi vole. Tako na primer brendirani peškiri mogu da traju čitavu deceniju, kačketi i kape nekoliko sezona, a kišobrani oko 14 meseci.
S obzirom da je 48 odsto ispitanika izjavilo da bi želeli češće da dobijaju promo poklone, uvek je pravo vreme za ulaganje u ovu oblast marketinga.
Promotivni materijal kao najbolja reklama nije vezan samo za sajmove i Nove godine
Kada su promo proizvodi u pitanju starijim generacijama prva asocijacija jesu pokloni koje su dobijali na novogodišnjoj zabavi sa firmom. Kalendari sa logotipom, lepi notesi sa gravurom i hemijske olovke koje je direktor delio svim zaposlenima i danas spadaju u promotivni materijal.koji se traži. Međutim, sa razvojem tehnike i tehnologije aktuelniji su razni gedžeti, USB memorije i dodaci za mobilne telefone.
Takođe, promotivni materijal kao najbolja reklama ne treba vezivati samo za sajmove. To je velika greška poslovnih ljudi koja vodi ka neuspehu. Naravno, promotivni materijal za sajmove vam obezbeđuje dobro rangiranje tokom manifestacije, ali da biste pobedili konkurenciju potrebno je stalno ulaganje u njega.
Posao je olakšan i velikom ponudom raznovrsnih predmeta koji se koriste kao reklama. Počev od neprevaziđenih upaljača i privezaka, preko reklamne šolje, pa do eksluzivne grupe koju čine vip promotivni proizvodi. Može se slobodno reći da gotovo nema proizvoda koji ne može poslužiti kao promotivni materijal.
Promotivni materijal kao najbolja reklama je put ka poslovnom uspehu
Kao i svaki projekat, tako i promotivni materijal kao najbolja reklama zahteva detaljni plan. Prvi korak jeste određivanje cilja koji vaša reklama treba da ostvari. Zatim sledi odabir ciljne grupe i kreiranje budžeta. Imajte u vidu da reklamni proizvodi moraju biti kvalitetni sa dobrom i jasnom štampom. U protivnom mogu stvoriti negativnu sliku. Zato, vodite se pravilom da promotivni proizvodi nisu trošak, već ulaganje koje će, dugoročno gledano, doneti profit.
Ako niste sigurni koji je promotivni materijal najbolja reklama za vašu kompaniju, Kairos Birooprema je tu da vam pomogne.