Kako promovisati svoj brend?
“Kako promovisati svoj brend?“, jedno je od ključnih pitanja za postizanje uspeha u poslovnom svetu.
Svakoj kompaniji je potrebna reklama da bi se za nju čulo u poslovnom svetu, kao i da bi se razlikovala od konkurenata. Promovisanje je jedan od načina da izgradite poslovni uspeh i steknete lojalnost kod potrošača.
To je, ujedno, i dobijanje povratnih informacija korisnika o značaju proizvoda i usluga koje nudite.
Kako promovisati svoj brend je težak, višestruki poduhvat, jer zahteva pažljivo planiranje i introspektivno razmišljanje o tome šta čini vaše poslovanje posebnim i šta ga odvaja od rivala. Ipak, treba imati u vidu da pozitivan efekat brendiranja neće se desiti preko noći, već je za to potrebno vreme.
Kairos Birooprema vam pruža savete kako biste osmislili dugoročnu strategiju promovisanja.
Kako promovisati svoj brend online
Živimo u savremenom svetu tehnologija, gde pametni telefoni, internet i društvene mreže igraju veliku ulogu. Zato, prilikom donošenja odluke kako promovisati svoj brend izdvojite deo budžeta za pravljenje sajta, koji mora biti pregledan i funkcionalan kako bi ljudi mogli lako da se snađu na njemu.
Drugi deo online marketinga odnosi se na društvene mreže kao što si Facebook i Instagram, koje pored naloga zahtevaju i plaćene reklame, i na kraju, tu su razni pretraživači sa svojim oglasnim prostorom.
Dobar promotivni materijal ima najveći uticaj u strategiji kako promovisati svoj brend.
Iako danas gotovo da nema osobe koja ne koristi internet, reklamni proizvodi imaju veći značaj u promovisanju brenda.
Korisnici na ovaj način dobijaju poklon koji mogu da koriste, pa samim tim veću pažnju posvećuju ovoj, offline promociji, nego reklamama koje vide na internetu, na bilbordima i u štampanim medijima.
Da bi vaš brend bio vidljiv, promotivni materijal morate pažljivo izabrati. Pre svega, morate upoznati svoje potrošače i reklamni materijal prilagoditi njihovim željama. Upaljači i privesci su veoma korisni komercijalizovani proizvodi za promociju, jer njima pokrivate široku grupu.
Ukoliko ste, pak, fokusirani na uži poslovni svet izaberite promotivni materijal za kancelarije. Kairos Birooprema ima veliku ponudu luksuznih notesa, raznog kancelarijskog pribora, kao i USB memorija te njihov oblik i boju možete vrlo lako prilagoditi logotipu i imidžu svog brenda.
Kako promovisati svoj brend je sinonim za umetnost u poslovanju
Promotivni materijal Beograd – Kairos smatra da je promo proizvod poput praznog slikarskog platna koje treba ispuniti kreativnom idejom. Imajte u vidu da prostor za promociju na proizvodu nije velik. Poruka koju prenosite ovim putem mora da bude jasna i sažeta, bez preteranih epiteta.
Jedino se peškiri kao promotivni materijal izdvajaju, jer na njima ima dovoljno mesta da postavite ne samo logo već i zanimljivu fotografiju ili slogan koji će privući poglede mnogih ljudi na plaži.
Dokažite promotivnim materijalom da ste ozbiljni brend
Da bi vaše poslovanje bilo efikasno, pokažite svojim klijentima da imate moć. A to znači da će se oni identifikovati sa vašim brendom i nakon 5 ili 10 godina od dobijanja promotivnog materijala. Zato, vodite se sloganom “jeftino nije uvek najbolje” . Uložite u kvalitetne poklone koji imaju dugoročni potencijal, odnosno koji dovode do smanjenja troškova i razvijanja lojalnosti.
Ako niste sigurni kako promovisati svoj brend, Kairos Birooprema je tu da vam pomogne u odabiru najadekvatnijeg materijala za to.