Slamnati šešir kao promotivni materijal
Slamnati šešir je obavezni detalj leta.
Svaki direktor ili menadžer ima težak zadatak kako bi u najboljem svetlu predstavio svoju kompaniju. Bez obzira da li se plasira novi proizvod ili „osvežava“ već postojeći prethodi detaljno planiranje marketinga.
Iako je moderno doba olakšalo vođenje posla u mnogim aspektima, pitanje: „kako promovisati svoj brend“ i dalje „muči“ stručni tim. Jer, smo svesni da za uspeh u poslu više nisu dovoljne finansije, već i dobra ideja i poznavanje tržišta. Jedino na taj način možete pogoditi ukuse potrošača i izabrati dobar promotivni materijal.
I dok je reklama na kancelarijskom priboru uvek prisutna, dajući sigurnost poslovanju, stručnjaci preporučuju da birate proizvode prema godišnjem dobu, tj. promotivni materijal za leto. Zbog toga vam kompanija Kairos Birooprema predstavlja slamnati šešir kao pravi izbor za poslednje letnje dane.
Slamnati šeširi su nastali u Srednjem veku
U Japanu, Kini, Indoneziji i Vijetnamu tokom 15. veka radnici na pirinčanim poljima obavezno su nosili šešire konusnog oblika koji su ih štitili od sunca i kiše. Čak je prema legendi slamanti šešir nastao u Vijetnamu kada je boginja sišla sa neba noseći model napravljen od 4 velika lista povezana bambusom. Pomoću njega zaštitila je stanovnike od monsunske kiše.
Iz Azije slamnati šešir je osvojio Evropu. Što potvrđuju i prve slike u francuskom “Très Riches Heures du Duc de Berry“. U početku nosili su ga samo muškarci. Da bi vrlo brzo počeo da krasi i glave kako bogatih, tako i siromašnih dama.
Verovali ili ne, slamnati šešir je postao važan reklamni materijal zahvaljujući Theodoru Rooseveltu. Naime, 26. predsednik SAD je tokom posete Paname 1906. godine nosio popularnu Panama verziju kao vid promocije. Njegove fotografije obišle su svet, te je slamnati šešir probudio interesovanje marketing timova vodećih kompanija.
Slamnati šešir će vašu kompaniju izdvojiti od drugih
Iako slamnati šeširi ne pružaju dovoljno prostora za reklamu kao peškiri, oni imaju mnogu veću moć. S obzirom da obezbeđuju zaštitu od sunca, neophodni su u svakom trenutku u toku dana. Dok peškire koristimo samo na plaži ili bazenu.
Upravo ova funkcionalnost povećava stepen korišćenja od strane klijenata. Samim tim, veća je verovatnoća da će vašoj kompaniji dati poverenje. Sa druge strane, vrhunski materijali garantuju trajnost, pa ćete vrlo brzo vratiti uloženi novac u ovu reklamu.
Poslednih godina brendirani slamnati šešir je postao sastavni deo letnjeg stajlinga trendseterki. Te ne čudi što se poznate kompanije takmiče u kreiaranju zanimljivijeg slogana kako ponele baš njihov model. A sa instagram fotografija ovih dama vaš promotivni materijal će osvojiti tržište i povećati prepoznatljivost brenda.
Slamnati šešir je savršeni reklamni materijal za svako poslovanje
Nije redak slučaj da u turističkim mestima na primorju slamnati šešir čini uniformu. Na taj način povećava i motivisanost radnika, jer stvara osećaj pripadnosti. Dok vama pruža atraktivnu reklamu koja privlači pažnju turista.
Takođe, slamnati šešir kao promotivni materijal je pravi izbor za hotele i restorane. Ali i razne manifestacije. Kako je napravljen od eko materijala njime ćete istaći svest za očuvanje životne sredine. Te podići imidž svoje kompanije na viši nivo.
Iako je kraj leta, sunčevi zraci ne slabe, pa je pravi trenutak da posetite kompaniju Kairos Birooprema i izaberete slamnati šešir za svoju reklamu.