Promotivni materijal za sajmove
Promotivni materijal za sajmove je veoma bitan za uspešno poslovanje firme.
Kao mesta gde se u određeno vreme sreću kupci i prodavci, koncetracija konkurenata je velika. Da biste poslovanje prikazali u najboljem svetlu dobar promotivni materijal za sajmove igra važnu ulogu.
Promotivni materijal za sajmove u borbi sa konkurencijom
U cilju razgledanja izložene robe i sklapanja kupoprodajnih ugovora, kupac ima mogućnost izbora između velikog broja uzoraka. Od roba široke potrošnje do industrijskih proizvoda, kao i mogućnost da se uveri u kvalitet.
Pažnju posetilaca će pre svega privući upečatljiv promotivni materijal na sajmu. Takođe, sitni pokloni koji spadaju u ovu grupu, ne samo da su odličan marketinški potez već i efikasno sredstvo da vas upamte i ponovo se vrate na vaš štand.
Planiranje promotivnog materijala za sajmove
Pre početka sajma bitno je razraditi detaljan plan!
On obuhvata osmišljavanje izgleda štanda, reklamnih panoa, zastava, flajera, kao i angažovanje promotera.
Takođe, razmislite kakav promotivni materijal za sajmove će najbolje predstaviti vaše poslovanje.
Aktuelni promotivni materijal za sajmove
Najrasprostranjeniji promotivni materijal na sajmu jesu olovke. Ne samo da su povoljne, jer za nisku cenu dobijate veliku količinu, već dizajn omogućava jasnu vidljivost logoa.
Kairos birooprema u svojoj ponudi ima bogat izbor – od plastičnih hemijskih olovaka različitih modela i boja, preko elegantnih metalnih pa do interesantnih markera i klasičnih grafitnih.
Pisaći pribor ne možemo zamisliti bez odgovarajućih notesa ili rokovnika. Kožni, plastificirani, mekog ili tvrdog poveza odlični su za reklamnu poruku i logotip.
Naravno, upaljači su “must have” kao promotivni materijal za sajmove.
Ako želite da se izdvojite iz mase, umesto jednostavnih plastičnih za predstavljanje svog brenda izaberite metalne modele.
Kairos birooprema nudi luksuzni upaljač metalni Army 100 model u kutiji na kojoj takođe može biti logo, a idealan je za muškarce, dok za žene tu je sofisticirani upaljač metalni Intima, koji je upakovan u prelepu plišanu vrećicu.
Kese kao promotivni materijal za sajmove
Da bi efekat promotivnog materijala koji ćete deliti na sajmu bio potpun potrebno je da bude lepo upakovan.
Tu vam mogu pomoći brendirane kese. Ako želite da pokažeta svest o očuvanju životne sredine birajte papirne modele ili, pak, platnene torbe.
Ove tote torbe su pravi hit u modnom svetu pa kasnije damama mogu poslužiti kao trendi ceger za market ili pijacu, a vi ćete dobiti dodatnu besplatnu reklamu.
Učesnici na sajmu možda nisu u kancelariji, ali su i dalje putem različite moderne tehnologije povezani sa svojim radnim mestom. Zato, u promotivni materijal za sajam treba uvrstiti i interesantne gedžete.
Najpristupačniji su USB flash memorije, koje u ovom slučaju vrše dvostruku reklamu – u vidu odštampanog logoa i prezentacije svoje kompanije, koju ćete snimiti na njima.
Naravno, nijedan sajam ne možemo zamisliti bez promotera. Uz majice i kačketa sa vizuelnim identitetom vašeg brenda podela promotivnog materijala biće efikasnija.
Za vaš uspeh u poslu, Kairos birooprema je uvek sa vama!