Kutija za olovke kao promotivni materijal
Kutija za olovke je savršeni reklamni materijal za svako poslovanje.
Savremeno doba karakteriše visok stepen digitalizacije. Gotovo je nemoguće zamisliti život bez pametnih telefona, interneta i kompjutera. Iako su nam olakšili kako privatnu, tako i poslovnu komunikaciju upotreba pribora za pisanje nije izgubila na značaju. Samim tim hemijske olovke i brendirani rokovnici i dalje spadaju u najpopularniji promotivni materijal.
Razlog za to leži u činjenici da je čovek od davnina nastojao da zabeleži svoje misli. O tome svedoče pećinski crteži i ostaci papirusa u brojnim arheološkim nalazištima. Vremenom, kako se razvijala tehnika i ovi reklamni proizvodi su doživljavali novine. Jedna od njih jeste kutija za olovke kao promotivni materijal.
Kutija za olovke pratila je pribor za pisanje u svetu reklame
Olovke su prešle dug put od praistorijskih crteža do papira za pisanje. Zahvaljujući Józsefu Lászlu Biróu počela je upotreba hemijskih olovaka, kakve danas poznajemo.
Međutim, još pre njihovog nastanka postojala je kutija za olovke. Naime, već sa prvim verzijama olovaka javila se potreba za čuvanjem i lakšim nošenjem. U početku imale su statusni simbol. Pravljene su od dragocenih materijala – srebra, slonovače i dragog kamenja. Pa si mogli da ih priušte samo bogataši.
U 19. veku u Kinu kutija za olovke je dobila novu formu. Odnosno, korišćeni su modeli od drveta i metala. Dok su u Engleskoj služile isključivo za čuvanje tzv. teleskopskih olovaka, koje su u to doba bile široko rasprostranjene.
Moderne kutije za čuvanje olovaka razvijene su sredinom 20. veka u Americi. U želji da spreči izlivanje mastila iz olovaka i prljanje odeće Verona Pearl Amoth je dizanirala prvi model za svog supruga.
Prvobitno su ih koristili đaci. Te je na njima stajao logo proizvođača školskog pribora. Vrlo brzo, male i velike kompanije uvidele su njihov potencijal, pretvorivši ih u značajni promotivni materijal za kancelarije.
Zašto je kutija za olovke nezamenjivi reklamni materijal?
Hemijske olovke nemaju veliku površinu za reklamu. Pa je kutija za pisanje savršeni izbor. Na njoj možete pored logotipa, postaviti zanimljivo grafičko rešenje sa dodatnim infomacija o svojoj kompaniji. Ipak, vodite računa da ne preterate sa detaljima. Jer, nikome nije privlačna natrpana, teško čitljiva poruka.
Kutije za olovke dostupne su u različitim oblicima, bojama i dezenima. Mogu biti u obliku kvadra, valjka ili mini kesice. Zatim, izrađene od tvrde ili meke plastike, drveta, metala, tkanine ili kombinacije ovih materijala.
Ako je kutija za pisanje metalna ili kožna umesto štampe izaberite gravuru. Na taj način vaša reklama dobija sofisticiraniji i elegantniji izgled. Dok kod plastičnih i modela od platna pravo rešenje je vrhunski otisak koji garantuje postojnast dugi niz godina.
Skupocene brendirane olovke ne mogu se zamisliti bez kutije
Vip promotivni proizvodi čine posebnu grupu poklona namenjenih specijalnim klijentima. Među njima veliku pažnju privlače hemijske olovke čuvenih brendova.
Kako su u pitanju luksuzni modeli i kutija mora biti u istom stilu. Imajte u vidu da njihovim poklanjanjem pokazujete ne samo nivo poštovanja, veći i poslovnog imidža koji negujete. Pa ne čudi što su ove kutije za olovke postale pravi ukras na kancelarijskom stolu.
Ujedno, malih su dimenzija, tako da lako staju u torbu. Te ih često srećemo kao moderni poslovni aksesoar na sastancima, seminarima i konferencija. Zahvaljujući njima vaš brend postaje prepoznatljiv, čime je omogućeno i širenje mreže potrošača.
Kompanija Kairos Birooprema ima bogatu ponudu različitih modela kako olovaka, tako i kutija za njih. Takođe, njen asortiman čine i ekskluzivni reklamni proizvodi. Pa ćete vrlo lako pronaći promotivni materijal koji odgovara vašem budžetu.