Frizbi – Idealan promotivni materijal za tople dane
Frizbi je poslednjih godina postao pravi hit u marketing svetu.
U savremenom dobu reklama je veoma važna. Jedino vam ona obezbeđuje da se izdvojite od konkureta i zauzmete vodeće mesto na tržištu.
Moć koju ima reklamni materijal potvrdila su i najnovija istraživanja. Naime, 87 odsto potrošača bira brend koji je poznat i u koji ima poverenja. Čak i u slučaju da su cene njegovih proizvoda i usluga više od drugih kompanija iz iste oblasti. Razlog za to leži u poklonima koje dajete svojim klijentima. Budimo realni, nema osobe na svetu koja ne voli ovaj znak pažnje. Dodatnu vrednost dobijaju ukoliko ih korisnici mogu koristiti u svakodnevnom životu. Što vašoj kompaniji omogućava ne samo poslovni uspeh, već i dobar imidž.
Iako ulaganje u reklamu deluje veoma jednostavno, izbor odgovarajuće nije nimalo lak posao. Zapravo, to je višestruki poduhvat, koji zahteva pažljivo planiranje i dugoročno razmišljanje. Na osnovu toga donosi se odluka u koji promotivni materijal treba investirati.
Svakako, reklama na kancelarijskom priboru je klasika sa kojom nikada nećete pogrešiti. Međutim, ako zaista želite da se izdvojite iz mase jednoličnih poklonite potrošačima proizvod koji izlazi iz standardnih okvira. A to je frizbi.
Koliki je njegov značaj otkriva vam kompanija za promotivni materijal Zemun, Kairos Birooprema.
Frizbi je razvijen početkom 20. veka
Ljudi su od davnina bacali predmete u obliku frizbija. U početku, to su bili komadi stena koje su reke i mora izglačali. Neki od njih su bacani iz zabave, dok su drugi korišćeni kao oružje.
Frizbi svoju preteču ima u disku, koji je slavu stekao na Olimpijskim igrama u Drevnoj Grčkoj. Ipak, na njegovu zvaničnu pojavu ljudi su morali da sačekaju 20. vek.
Američki preduzetnik Walter Frederick Morrison i njegova žena Lucile zaslužni su otkriće frizbija. Ideja je nastala dok su sređivali posuđe nakon večere za Dan zahvalnosti 1937. godine. Ubrzo je plaže u Kaliforniji preplavio frizbi koji je prodavan po ceni od 25 centi.
Nakon Drugog svetskog rata Morrison je kontinuirano radio na poboljšanju performansi. Tako je 1955. godine nastao frizbi „Pluto Platter“, koji se smatra arhetipom savremenih modela. Tri godine kasnije prava na ovaj proizvod prodao je kompaniji Wham-O, čiji su direktori dali danas popularni naziv.
Frizbi je putem sporta uveden kao promotivni materijal
Wham-O je 1964. promenio marketing strategiju, promovišući frizbi kao novi sport. Njegova prodaja je u rekordnom roku skočila. Pa je frizbi postao sastavni deo mnogih turnira u Americi.
Promena je dovela do brendiranih modela. Naime, sada su ljudi na sportskim dešavanjima mogli da vide frizbi ukrašen logotipom date manifestacije ili pokrovitelja. Vremenom, ovi promo proizvodi su iz sporta prešli u sve poslovne sfere.
Savršen promotivni materijal za proleće i leto
Ima li nekoga ko ne voli frizbi? Psi vole da ih hvataju dok su letu i da vam ih donose kako biste im ponovo bacili.
Čim stignu topli dani parkove preplave mališani sa omiljenom igračkom u rukama. Frizbi je asocijacija i za zabavu studenata na plaži. Pa i starijim generacijama ovaj maleni proizvod izmami osmeh.
Da, svi vole igranje frizbijem. Zato možete biti sigurni da će model sa vašim logotipom biti hit! Ujedno, pokazaćete potencijalnim klijentima značaj bavljenja sportom. Te će vaša kompanija biti prepoznatljiva ne samo po kvalitetu, već i po svesti o zdravom načinu života. Što je jedan od vodećih trendova kada je u pitanju promotivni materijal za 2019. godinu.
Pravi je trenutak da nabavite svoju brendiranu verziju, jer bez frizbija ne možemo da zamislimo tople dane u prirodi. Kompanija Kairos Birooprema u bogatom asortimanu ima i frizbi u više različitih boja. Te ćete vrlo lako svoju reklamu uskladiti sa izabranim modelom.
Pingback: Lopta za plažu - nezaobilazni promotivni materijal tokom leta
Pingback: Rukavice kao promotivni materijal || Kairos Birooprema
Pingback: Dečiji reklamni materijal - Odaberite najbolje || Kairos Birooprema
Pingback: Plažni reklamni materijal - Kako odabrati pravi? || Kairos Birooprema