Torbe kao promotivni materijal
Torbe kao promotivni materijal pružaju neverovatne mogućnosti kompanijama, bez obzira na njihovu delatnost i veličinu.
Svesni smo koliku moć ima dobra reklama, ona indireknto usmerava kupce na određene proizvode i brendove. Samim tim, utiče na poslovni uspeh kompanije.
Kako je svet marketinga preplavljen raznim vidovima oglašavanja, nameće se pitanje koji izabrati. Da li je dovoljna plaćena reklama na televiziji i u novinama? Možda je bolje zakupiti bilbord kao outdoor reklamu? Ili se treba okrenuti internetu?
Iako svaka od ovih vrsta reklamiranja ima izvesne prednosti, rezultati nisu dugoročni. Svaku je neophodno obnoviti nakon isteka plaćenog perioda. Srećom, postoji način reklamiranja koji ne samo da je izuzetno efikasan, već i trajan. U pitanju su reklamni proizvodi. U mnoštvu proizvoda koji mogu poslužiti za brendiranje posebno se izdvajaju torbe kao promotivni materijal.
Zašto se prodaja reklamnog materijala velikim delom zasniva na njima otkriva vam Kairos Birooprema.
Koje su najtraženije torbe kao promotivni materijal?
Shopping torbe su se pojavile tek sredinom 20. veka, ali vrlo brzo su osvojile čitav svet. Bilo da ste u marketu, u tržnom centru, pa i u šetnji gradom, velika je verovatnoća da ćete videti personalizovanu torbu za kupovinu. One su poslednjih godina postale jedan od najprisutnijih promotivnih proizvoda – i to sa dobrim razlogom.
Naime, plastičnim kesama je potrebno nekoliko vekova da se razgrade u zemlji. Zato su gotove sve zemlje donele odluku kojom zabranjuju njihovu upotrebu. I naša zemlja se pridružila očuvanju životne sredine tako da je plastične kese zamenila torba za kupovinu.
Ovaj promotivni materijal ne samo da ističe vašu ekološku svest, već je svojevrsna pokretna reklama koja se kreće zajedno sa vašim klijentom.
Vanvremenske torbe kao promotivni materijal
Promotivni ranac je jedan od najstarijih proizvoda koji služi u reklamne svrhe. Još od prvog modela početkom 20. veka, preko pojave školskih 60-ih, pa do današnjih atraktivnog printa – ranac je obavezni deo svakog garderobera.
Ujedno, on je univerzalni aksesoar, jer ga rado koriste svi, bez obzira na pol i godine starosti. Srećemo ga ne samo u đačkim klupama i na sportkim terenima, već i kao deo casual outfita, pa možemo slobodno da kažemo da je ranac omiljeni aksesoar mnogih. Zbog čega opravdano spada u promotivni materijal koji daje najveći efekat.
Promotivne torbe za zaposlene ljude
Ništa ne pokazuje bolje profesionalnost kompanije od njenog tima, pa prilikom izbora promotivnih proizvoda obratite pažnju na one koje možete nameniti svojim zaposlenim. Ukoliko niste sigurno koji da izaberete konferencijeske torbe su uvek pravo rešenje.
Moderno poslovanje je dinamično okruženje u kome se smenjuju sastanci i seminari, a elegantna konferencija torba sa utisnutim logotipom izdvojiće vas iz mase konkurenata na ovim događajima.
Takođe, na putu do posla privućiće pažnju slučajnih prolaznika i obezbediti uslove za povećanje mreže klijenata, pa ne čudi što su one prve na listi kada su u pitanju novogodišnji poslovni pokloni.
Veliki izbor različitih promo torbi nalazi se u bogatom asortimanu kompanije Kairos Birooprema. Tako da ćete lako pronaći model koji odgovara vašoj reklami.