Brendirani upaljači
Brendirani upaljači su jedan od najstarijih promo proizvoda.
Naime, upaljači postoje još od 19. veka, tj. pre ere marketinga. Prvi model stvorio je nemački hemičar Johann Wolfgang Döbereiner 1823. godine. Bio je poznat pod nazivom “Döbereinerova lampa”. Iako se izgledom prilično razlikovao od današnjih, princip rada bio je isti. Odnosno, prenošenjem zapaljivog vodonika, preko platinskog metalnog katalizatora koji zauzvrat izaziva paljenje i oslobađanje velike količine toplote i svetlosti.
S obzirom na široku rasprostranjenost, vodeće kompanije 70-ih godina uvidele su da se u ovim malim proizvodima krije dobra reklama. Zato su ih svrstale u novi promo materijal.
Iako u savemeno doba, kada vlada tehnika, deluje pomalo neobično, upaljači i dalje predstavljaju odličan reklamni materijal za svako poslovanje. U čemu je njihova tajna otkriva vam Kairos Birooprema.
Brendirani upaljači dolaze u različitim oblicima
Jedan od razloga zašto su brendirani upaljači najpopularniji promotivni materijal leži u raznovrsnosti.
Na osnovu načina paljenja mogu biti upaljači na kremen, butan ili električni. Najčešće se koriste modeli na kremen. Prilikom okretanja točkića na vrhu upaljača, on dodiraju kremen i stvara iskru. Većina ovih upaljača može da se puni.
Butan upaljači se nazivaju i mlazni ili turbo upaljači. Oni sadrže butan koji se čuva u komori pod pritiskom. Pokretanjem mehanizma gorivo se istiskuje kroz mlaznicu i stvara vrlo jak plamen. Prednost ovih upaljača je što plamen možete usmeriti u bilo kom smeru, čak i naopako. Zbog toga se često koriste za osvetljenje. Međutim, oni nisu dozvoljeni u ručnom prtljagu u avionima. Zato nisu preporučljivi za reklamni materijal za putovanja.
Električni upaljači pritiskom na dugme proizvode električni napon koji pali gorivo i daje plamen.
Osim prema načinu paljenja, upaljači se proizvode od različitih materijala i u različitim oblicima. Te ćete vrlo lako pronaći model koji odgovara vašem budžetu i reklamnoj kampanji.
Zašto su brendirani upaljači odlični promotivni pokloni za zaposlene i klijente?
Brendirani upaljači nisu namenjeni samo za pušače. Nemojte da zaboravite da su oni neophodna komponenta svake opreme za hitne slučajeve u automobilima. Nalazimo ih i u ruksacima kampera, ali i kao deo kancelarijskog materijala.
Veliku upotrebu imaju i u kući. Počev od paljenja mirišljavih sveća, preko roštilja, pa do svećica na torti – brendirani upaljači se sreću svugde. Samim tim, logo vašeg preduzeća koji je otisnut na njima ima široku vidljivost.
Takođe, upaljači imaju nisku nabavnu vrednost. Tako da ih može priuštiti svaka kompanija, uključujući i onu koja je tek osnovana.
Imajući u vidi povoljnost ne čudi što su, zajedno sa olovkama, obavezni reklamni materijal za sajmove. Čime je dodatno obezbeđeno povećanje mreže klijenata.
Kako izabrati upaljač za promociju?
Svakako, ključnu ulogu prilikom izbora upaljača kao reklamnog materijala ima budžet. Ipak, da bi on bio efikasan morate obratiti pažnju na par detalja. Pre svega, odredite model koji želite i način štampe. Zatim, donesite odluku kakve boje treba da bude. Stručnajci savetuju da on odgovara boji vizuelnog identiteta vaše kompanije.
Važan korak jeste grafika na upaljaču. Kako je površina za reklamu malu, neka vaš dizajn bude jednostavan. Stoga, pored logotipa, kontakt informacija, dovoljna je kratka poruka.
Veliki izbor različitih vrsta upaljača možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.