Promotivni materijal za generaciju milenijalaca
Promotivni materijal za generaciju milenijalaca orijentisan je na najmodernije proizvode.
Već nekoliko godina aktuelni je trend milenijalaca. Međutim, često ljudi ne znaju na koju se grupu ovaj naziv odnosi.
Mnogima su oni asocijaca na tinejdžersko doba. Zapravo, milenijalci su osobe koje su rođene od ranih 80-ih, pa do početka novog veka. Što znači da je reč o mladim, ali već formiranim osobama.
Nazivaju se i “Petar Pan generacija”, jer odlažu važne životne odluke koje mogu da budu prekretnica u narednim godinama. Odnosno, kasno stupaju u brak, kasno zasnivaju porodicu, teže se stambeno osamostaljuju…
Kao što su prethodne, baby boom i X, generacije bile karakteristične, tako i milenijalci imaju svoje specifičnosti. Prepoznaju se, pre svega, po velikoj upotrebi tehnologije i interneta, zalaganju za očuvanje životne sredine i prava ugroženih. Mada su opisani i kao lenja, preterano samopouzdana generacija.
Bez obzira na karakteristike, kompanije prilikom određivanja marketing strategija nikako ne treba da zanemare milenijalce. Glavni razlog jeste da upravo oni obuhvataju preko 53 odsto celokupne radne snage. Zato vam Kairos Birooprema otkriva koji je najbolji promotivni materijal za generaciju milenijalaca.
Promotivni materijal za generaciju milenijalaca prati najnoviju tehniku
Ova grupa ljudi je zavisna od mobinih telefona i interneta. Oni su im glavni izvor informacija, sredstvo za prekraćivanje dosade i druženje sa prijateljima. S obzirom da najveći deo dana provode sa telefonom u rukama, preporučljivo je da promotivni materijal za generaciju milenijalaca obezbedi konstantni rad pametnom telefonu, te je bežični power bank pravi izbor za njih.
Zahvaljujući pomoćnoj bateriji ne postoji opasnost da se dragoceni telefon ugasi. Što je posebno važno za one koji su stalno u pokretu. Da je ovo omiljeni moderni promotivni materijal potvrđuju i statistički podaci. Naime, 9 od 10 osoba odmah je zapamtilo logo na poklonu. 6 od 10 njih su zapamtili slogan. Dok 9 od 10 milenijalaca formiralo je pozitivno mišljenje o brendu od kog su dobili bateriju.
Reklamni materijal za putovanja, jer generacija milenijalaca voli da putuje
Ljubav prema putovanjima je još jedna karakteristika generacije milenijalaca, pa su spremni da prilične svote novca izdvoje za godišnji odmor.
Kako je komfor u svakom trenutku važan, izaberite za njih jastuče za putovanja kao promotivni materijal. Specijalno dizajniran oblik slova U savršeno odgovara zadnjem delu vrata, čime je sprečeno nepravilno držanje glave, te ovaj mali, a praktičan proizvod pruža potrebni odmor tokom puta. Dok vama donosi veću vidljivost, jer spada u mobilne reklame.
Promotivni materijal za generaciju milenijalaca mora da pokaže svest o životnoj sredini
Svest o životnoj sredini naročito je izražena kod milenijalaca. Čak 37 odsto njih prednost daje kompaniji kod koje su prepoznali ekološko razmišljanje, čak i ako njene usluge moraju skuplje da plate.
U skladu sa tim shopping torbe su savršeni promotivni materijal za generaciju milenijalaca. Ne samo da su sinonim za očuvanje prirode, već predstavljaju veoma funkcionalan poklon koji može svakodnevno da se koristi. Kvalitetni materijal garantuje potrošačima izdrživost, tj. višegodišnju upotrebu. A kompanijama održivost reklame. Tako da nema potrebe za stalnim ulaganjem u nju.
Veliki izbor promotivnih proizvoda za široku generaciju milenijalaca možete pronaći u ponudi kompanije Kairos Birooprema.