Drvene olovke
Drvene olovke su važan deo pribora za pisanje.
Savremeno poslovanje se odlikuje jakom konkurencijom na tržistu. Bez obzira koliko svojim klijentima nudite bogatu ponudu, ukoliko nije vidljiva oni je neće kupovati, te je neophodno ulaganje u promotivni materijal kao marketinšku strategiju koja će vam obezbediti prvo mesto u odnosu na kompanije iz iste delatnosti.
Ujedno, ovaj vid promocije predstavlja svojevrsnu komunikaciju sa potrošačima, donoseći povratne informacije o vašem brendu. Međutim, mnoštvo proizvoda stavlja direktore u dilemu koji izabrati za personalizovanje. Da ne bi doneli pogrešku odluku mnogi biraju vanvremensku klasiku. Reklama na kancelarijskom priboru opstaje iz godine u godinu. Svaki komad pribora uspešno parira najmodernijim promo proizvodima, što najbolje dokazuju drvene olovke.
Zašto su drvene olovke dobar promotivni materijal otkriva vam Kairos Birooprema.
Drvene olovke su najstariji promotivni materijal
Preteča drvene olovke korišćena je vekovima pre Nove ere. Još su Rimljani pisali pomoću stilusa. Odnosno, tanke, metalne šipke, koja je ostavljala bled trag na papirusu.
Prve drvene olovke nastale su tek u 16. veku. Naime, otkriće velikog nalazišta grafita u Engleskoj omogućilo je široku upotrebu ovog minerala. To je podstaklo ideju o nastanku pribora za pisanje na njegovoj osnovi.
Prvu verziju napravio je bračni par Simonio i Lyndiana Bernacotti oko 1560. godine. S obzirom da je grafit veoma mek, morali su da obezbede “omotač” kako bi se izbeglo lomljenje prilikom pisanja. U tu svrhu koristili su koru smreke kojom su oblagali grafit. Dobijene drvene olovke bile su prevelike., pa je bilo oteženo pisanje. Da bi poboljšali dizajn Bernacotti su vrlo brzo izumeli tehniku koja je podrazumevala “izdubljivanje” dve polovine drveta. Grafit je stavljan u njihovu unutrašnjost, a zatim su polovine lepljene. Ovo je i danas osnova za proizvodnju olovaka.
Ipak, moderni model dugujemo Nicolas-Jacquesu Contu. Ovaj francuski slikar i vojni oficir je 1795. godine otkrio metodu mešanja grafita u prahu sa glinom. Dobijenu smešu je formirao u štapove koje je sušio u peći na 1000 stepeni Celzijusovih. Na taj način omogućeno je da srce olovke ostavlja jasan trag.
Iz Francuske, olovke su prešle na američki kontinent, gde su doživele masovnu proizvodnju. Krajem 19. veka proizvođači su počeli da boje telo olovke i na njega da graviraju svoj logo, te su one postale važan reklamni materijal.
Drvene olovke su najpovoljniji promotivni materijal
Baš kao što su upaljači i privesci povoljni, tako i drvene olovke imaju nisku cenu. Što znači da su ekonomski isplativi promo proizvodi. Samim tim, odgovaraju svakoj kompaniji, bez obzira na visinu budžeta za marketing.
Osim cene, odlikuje ih izdržljivost. Za razliku od hemijske olovke, koja lomljenjem postaje neupotrebljiva, drvena se ne može pokvariti. Kada je prelomite, zapravo, dobijate dve manje.
Stručnjaci naglašavaju da štamparski otisak na njoj duže traje, pa je i vaša reklama postojanija. Dok je drveni materijal svrstava u ekološke promotivne proizvode. Njihovim izborom ističete svest o očuvanju prirode, čime vaša kompanija gradi bolji imidž kod klijenata.
Olovke imaju široku primenu
Iako ih mnogi vezuju za najmlađe, drvene olovke nisu isključivo dečiji reklamni materijal. Odlična su reklama za građevinske kompanije, proizvođače likovne opreme, arhitektonske biroe. Mada ih srećemo u svim preduzećima, pre svega za pisanja podataka koji se moraju kasnije obrisati.
Podarite svojim klijentima drvene olovke kao promotivni materijal, a Kairos Birooprema će vam pomoći da ih personalizujete na pravi način.