Lopta za plažu – nezaobilazni promotivni materijal tokom leta
Lopta za plažu je najpopularniji promotivni materijal tokom letnjih meseci.
Bez obzira da li predstavljate novi brend ili novi proizvod, reklamni materijal daje smisao vašem poslovanju. Preko njega možete ne samo da ostvarite svoje ciljeve, već i da izrazite vrednost i ugled kompanije.
Zapravo, prava marketing strategija i dobar promotivni materijal stvaraju razliku između uspeha i neuspeha u poslovnom svetu. Međutim, u mnoštvu različitih proizvoda postavlja se pitanje: „kako izabrati promotivni materijal koji je odgovarajući za vaše potrebe“.
Svakako, reklama na kancelarijskom priboru je vanvremenska klasika koja daje sigurnost. Dok VIP promotivni proizvodi jačaju veze sa najvažnijim saradnicima. Ipak, stručnjaci savetuju da kada birate novi promo materijal obratite pažnju i na godišnje doba. Zato je pravi trenutak da se lopta za plažu nađe među vašim poklonima za klijente.
Lopte za plažu su nastale početkom 20. veka
Okruglu igračku na naduvavanje izmislio je Jonathon DeLonge 1938. godine. Prvi modeli bili su veličine šake kako bi lakše mogle da se koriste. Karakteristična konstrukcija sa ventilom za ubacivanje vazduha i 6 delova koji su obojeni u 2 dve boje zadržana je do današnjih dana. Mada se mogu sresti modeli različitih printova i veličina.
Zahvaljujući fimovima iz 60-ih godina kao što su „Beach Party“, „Muscle Beach Party“, „Beach Blanket Bingo“ i drugih sa morskom tematikom lopta za plažu je doživela komercijalnu upotrebu. Te možemo slobodno da kažemo da su glavni glumci ovih filmova Annette Funicello i Frankie Avalon bili i prvi ambasadori novog promo proizvoda.
Kozmetička kuća Nivea je prepoznala potencijal lopte za plažu, pa ju je zvanično uvrstila u svoj promotivni materijal. Tako je prepoznatljliva velika plava lopta sa belim logotipom koji podseća na klasičnu Nivea kremu ušla u istoriju koju ispisuje i danas.
Da je lopta za plažu značajna reklama govori i podatak da se kompanije utrkuju kako bi napravile atraktivniju verziju. Pa je najveći model predstavljen 2017. godine za potrebe promocije filma „Baywatch“. Njen prečnik je iznosio 20 m i zasluženo ušla u Ginisovu knjigu rekorda.
Lopta za plažu je sinonim za godišnji odmor
Dolazak leta znači i zabavu na plaži. A poklanjanjem lopte za plažu podstiče zabavu koju vole ne samo deca, već i starije generacije.
Iako mnogi misle da su peškiri najvažniji promotivni materijal za leto, statistika pokazuje drugačije. Naime, brojna istraživanja su utvrdila da čak 75 odsto ljudi dane ne provodi izležavajući se na plaži, već raznim aktivnostima na pesku. Samim tim je veća verovatnoća da potencijalni korisnici saznaju za vaš brend.
Ujedno, lopta za plažu podstiče bavljene sportom. Pa uz frizbi čini savršen poklon koji će oduševiti klijente.
Lopta za plažu stvara dugoročni odnos sa klijentima
Ljudi vole besplatne stvari. Naročito ako su reklamni proizvodi korisni za njih, kao što je lopta za plažu u toku godišnjeg odmora. Njome ćete osigurati saradnju sa vašim brendom u odnosu na konkurenciju.
Takođe, lopta za plažu kao mobilna reklama je jeftin oblik oglašavanja, jer može da traje godine. Pa nećete imati dodatna ulaganja.
Osim kao deo plažne reklame, odličan je promotivni materijal za sportske centre, teretane i dečije programe. Mada se svi više sreće i na koncertima i festivalima.
Stavite ovog leta akcenat na zabavu, izaberite kao promotivni materijal loptu za plažu iz bogatog asortimana kompanije Kairos Birooprema.