Reklamni materijal za 2019. godinu
Reklamni materijal za 2019. godinu donosi najnovije trendove.
Početak godine u poslovnom svetu uvek je turbulentan. Još se nismo odmorili od novogodišnjih proslava, a na radnom stolu nas čeka gomila posla. Pored sagledavanja ostvarenih rezultata u prošloj godini, potrebno je napraviti plan za nove poslovne zadatke. Takođe, prema postavljenim ciljevima treba izdvojiti i budžet za poslovanje, a u njemu značajan deo zauzimaju finansije za marketing.
Srećom, dugačak januar je konačno iza nas, te na miru možemo da izaberemo promotivni materijal koji će biti u skladu sa našim poslovanjem i projektovanim budžetom. Da ne biste gubili vreme razmišljajući koji su proizvodi ove sezone u trendu, Kairos Birooprema vam predstavlja vodeći reklamni materijal za 2019. godinu.
Reklamni materijal za 2019. godinu koji pleni elegancijom
Hemijske olovke su najstariji promotivni materijal. Iako se veliki deo modernog poslovanja odvija putem kompjutera i mobilnih telefona one nisu izgubile svoju vrednost. Srećemo ih ne samo u kancelarijama, već i na poslovnim sastancima, seminarima, prezentacijama. Što ukazuje da olovke još uvek predstavljaju najupotrebljavaniji artikal. Ovu poziciju zadržaće i kada je reklamni materijal za ovu godinu u pitanju.
Ujedno, elegantne personalizovane hemijske olovke privlače pažnju, pa se opravdano smatraju najlepšim poslovnim aksesoarom. Međutim, ove godine nisu aktuelni pojedinačni komadi, već ekskluzivni setovi koji sadrže hemijsku i roler olovku. Prefinjeni set olovaka Ray Cerruti u crnoj mat boji ili sjajni, sofisticirani Nina Ricci set su pravi simbol kvaliteta za koji se vaša kompanija zalaže. Ujedno, ovi vip promotivni proizvodi će oduševiti vaše klijetne, pa je i saradnja sa njima zagarantovana.
Reklamni materijal za 2019. godinu kao sinonim za zdrav život
Svest o očuvanju životne sredine donela je upotrebu promotivne shopping torbe od platna umesto plastične kese.
Reklamni materijal otišao je korak dalje u 2019. godini zalažući se za zdrav način života. To, pre svega, podrazumeva pravilnu ishranu. Kako su smutiji postali deo naše svakodnevnice, pravi je trenutak da ovaj trend iskoristite za promociju.
Prelepu posudu za smuti pronaći ćete u ponudi kompanije Kairos Biroopreme. Matirani materijal čini savršenu podlogu za reklamu, a viljuška kao dodatak dolazi u crvenoj, plavoj i zelenoj boji tako da ćete i taj detalj moći da uklopite sa svojim vizuelnim identitetom.
Ako niste sigurni da je smuti posuda dobar promotivni materijal, imajte u vidu da ovaj napitak nije namenjen samo za kućnu upotrebu. Zbog hranjivih sastojaka mnogim poslovnim ljudima je zamena za obrok na pauzi, dok ih obilje antioksidanata i vitamina čini pravim osveženjem nakon treninga. Što znači da je brendirana smuti posuda mobilna reklama koja će dovesti do veće vidljivosti vašeg poslovanja.
Reklamni materijal za 2019. godinu za trenutke uživanja
Stručnjaci savetuju da u 2019. godini vaši promo proizvodi izađu iz standardnih okvira. Pokažite svu svoju kreativnost originalnim materijalom koji ima posebnu vrednost. Upravo takav efekat donosi set noževa za sir Romano.
Čaša finog vina i slatki zalogaji sira pružaju vašim klijentima savršenu dozu opuštanja nakon napornog dana na poslu. Ono što vi dobijate zauzvrat je reklama o kojoj će svi pričati.
Pogledajte na sajtu promotivni-materijal.rs čitavu ponudu kompanije Kairos Birooprema i izaberite reklamni materijal za 2019. godinu po vašoj meri.