Reklamne šolje kao idealan način da promovišete svoj brend
Reklamne šolje se širom sveta koriste za promovisanje brendova, proizvoda ili usluga.Reklamni proizvodi su veoma važni za izgradnju uspešnog poslovanja. Postoji mnogo različitih metoda marketinga, a svaki od njih ima svoje prednosti i nedostatke. Prilikom donošenja odluke kako promovisati svoj brend vlasnici žele odličnu reklamu, koja je vidlijiva širokom krugu ljudi. Iako većina misli da se to najbolje može postići bilbordima, postoje i drugi vidovi kojima se postižu značajni efekti u promociji. U tu grupu spadaju reklamne šolje.
Reklamne šolje su najupotrebljavaniji proizvod
Sigurno ste mislili da ljudi najviše koriste olovke kao reklamni materijal. Međutim, novije istraživanje je pokazalo da brendirane reklamne šolje spadaju u najupotrebljeniji promotivni materijal. Više od polovine potrošača poseduje neku vrstu promotivnih šolja.
Ako se i dalje pitate da li je ovaj podatak tačan uzmite u razmatranje brojne kafiće i restorane, koji pored svojih šolja i čaša, koriste i dobijene od sponzora. Zatim one koje ste dobili u marketima prilikom raznih promocija ili kupovinom određenog proizvoda.
Reklamne šolje nisu namenje samo kafićima i restoranima
Za neke ljude, šolja kafe nije samo piće. Ona donosi osećaj radosti i opuštanja. Zapravo, predstavlja najbolji način da započnete svoj poslovni dan, jer će vam pružiti dodatnu energiju i potrebnu koncentraciju.
Upravo takva osećanja razviće klijenti prema vašoj kompaniji kada budu koristili reklamne šolje. Imajući u vidu da čovek prosečno ispija kafu 37 minuta, to je sasvim dovoljno da skrenete pažnju na brend i prenesete željenu poruku do krajnjih korisnika.
Zbog toga, velike kompanije izuzetno vode računa da svaki zaposleni tokom radnog vremena koristi šolju sa njihovim loogom za ispijanje kafe, čaja ili bilo kog drugog napitka.
Reklamne šolje su povoljan i jednostavan način promovisanja biznisa
Reklamne šolje spadaju u povoljni proizvod. Naravno, najjeftniji su upaljači i privesci, ali njihova površina je veoma mala te ne pruža mogućnost za atraktivnu reklamu.
Kombinacija logotipa i fotografije učiniće vašu reklamu zanimljivom.
Tako dizajnirana, ona će privući poglede ne samo korisnika, već i slučajnih prolaznika. A kao krajnji rezultat vaša kompanija će dobiti veću prepoznatljvost na tržištu.
Ovakvu vidljivost i veliki prostor za reklamu mogu da pruže i bilbordi, ali njihov zakup je ograničen i skuplji u odnosu na kupovinu šolja.
Reklamne šolje povećavaju lojalnost kupaca
Potrošači obično ostaju lojalni kompaniji koja nudi besplatne poklone. Na primer, dobijene reklamne šolje na određenu kupovinu ili na sajmu. Na taj način one govore o kvalitetu vašeg poslovanja. Ujedno, osiguravaju stabilnost među konkurencijom, jer kompanije koje ne posluju dobro ne mogu da priušte besplatne poklone poput ovoga.
Zapravo, upotreba brendiranih šolja utiče i na formiranje mišljenja kod drugih ljudi. Jer, opšta je pretpostavka da osobe koje ih koriste veruju toj kompaniji, odnosno uslugama i proizvodima koje ona pruža.
Reklamne šolje imaju brz povratni efekat
Osim dugoročnog uticaja na razvoj, one imaju i kratkoročni efekat. Zahvaljujući njima može doći do trenutnog podsticaja na poslovanje. Ovo je njihova glavna prednost, jer ostali marketing alati nemaju tako jak uticaj na svest ljudi.
Kairos Birooprema ima bogatu ponudu šolja različitog dizajna koje možete vrlo lako da prilagodite imidžu svoje kompanije. Pored keramičnih, tu su i plastične čaše i šolje