VIP promotivni proizvodi – Pokažite klijentu koliko vam znači
VIP promotivni proizvodi predstavljaju reklamni materijal koji je namenjen posebnoj ciljnoj grupi.
Oni su jedan od najstarijih oblika oglašavanja i brendiranja. Čak i danas, u svetu digitalnog marketinga čine efikasan alat za razvijanje poslovanja.

Ako se pitate “Kako promovisati svoj brend?“, imajte u vidu da ova strategija može da se prostire u tri
smera – standardni reklamni proizvodi, promotivni materijal za sajmove i ekskluzivni reklamni proizvodi. Ovu poslednju grupu čine, upravo, i VIP promotivni proizvodi koji poslednjih godina dobijaju sve veći značaj.
VIP promotivni proizvodi su simbol prosperiteta
VIP promotivni proizvodi su sinonim za luksuz. To ne mora da znači da vaša kompanija u svakom
trenutku odiše luksuzom. Već ukazuje da potencijalna saradnja može biti veoma prosperitetna.
Ukoliko vodite računa o interesovanjima i hobijima svojih poslovnih partnera, te u skladu sa tim
poklonite promotivni materijal, vaša pažnja će dobiti sasvim novu dimenziju. Na taj način ćete pokazati
da vi, a i vaša kompanija, vodite računa o svakom potrošaču posebno, da prema svakom klijentu imate
indvidualni pristup, ne generalizujući nečije želje. Oni su, takođe, odličan način povezivanja s kolegama.
VIP promotivni proizvodi su, zapravo, pokloni koji se čuvaju, pokazuju i imaju posebno mesto u
poslovnom ili privatnom prostoru. Njihova moć je toliko velika da mogu da dovedu do promena u
navikama kupaca. Mnogi potrošači su spremni da promene svoj brend nakon dobijanja ovakvog
luksuznog poklona.
Tako na primer damama možete da poklonite vip ekskluzivni reklamni nakit. Dok za jači pol uvek je
dobar izbor skupocena personalizovana hemijska olovka iz bogatog asortimana kompanije Kairos
Birooprema.
VIP promotivni proizvodi – umetnost darivanja
Poklon kao znak zahvalnosti ili dobre volje može učiniti puno za odnos između kompanija. Ukoliko vam
je veoma bitno da ostavite dobar utisak, nemojte da birate svakodnevne promo proizvode. Ključ leži u
prestižu koji donose VIP promotivni proizvodi.
Međutim, stručnjaci ističu da se određene grupe prozvoda, bez obzira na njihovu cenu, odlično
dopunjuju. Kombinacija skupocene olovke i svedenog notesa je izvanredan način da oduševite primaoce
i povećate vidljivost na tržištu. Ako, pak, niste sigurni koji se proizvodi međusobno slažu, tu su vip
ekskluzivni setovi koji predstavljaju savršen spoj estetike i luksuza.
Iako davanje dva ili više poklona jednom klijentu deluje kao dodatno opterećenje za budžet, imajte u
vidu krajnji efekat, a to je – velika lojalnost. Vaši poslovni partneri znaće da cene ovaj trud i postaće
najbolji ambasadori vašeg brenda. Dugoročno posmatrano, ulaganje u VIP promotivne proizvode dovodi
do besplatne reklame preko zadovoljnih potrošača.
VIP promotivni proizvodi – statistika
Dok tradicionalni marketing planovi mogu biti komplikovani i skupi, VIP promotivni proizvodi
predstavljaju isplativu, a efikasnu metodu reklamiranja. Da oni imaju veliki značaj za poslovonja govore i statistički podaci.
Prema nedavnoj studiji, 76 odsto klijenata je moglo da se seti ko im je dao brendirani VIP proizvod.
Uporedite to sa 53 odsto onih koji su se mogli setiti televizijskog oglasa ili samo 27 odsto ljudi koji su se setili online reklame. Tek onda možemo da shvatimo da je ulaganje u ovaj promotivni materijal, zasta, isplativo.
Kairos Birooprema nudi VIP promotivne proizvode poznatih brendova. Pogledajte čitavu ponudu na našem sajtu promotivni-materijal.rs i izaberite materijal koji odgovara vašoj kompaniji.