Ekskluzivni reklamni proizvodi – kolika je njihova moć u marketingu
Ekskluzivni reklamni proizvodi čine manju grupu propagandnog materijala koji je namenjen odabranoj grupi ljudi.
U današnjim teškim ekonomskim vremenima, mnogi mali preduzetnici zaborave koliki značaj ima promocija za uspeh. Zbog toga često smanje budžet namenjen ovoj oblasti.
Ova ekonomska “nesigurnost” je najgora opcija za vaše poslovanje jer će vas vaši klijenti vrlo brzo zaboraviti i svoje poverenje poveriti vašim konkurentima.
Da se to ne bi desilo tu su VIP promotivni proizvodi kao najboji način za prepoznatljivost brenda tokom marketinških kampanja već dugi niz godina.
Ekskluzivni reklamni proizvodi predstavljaju moćan i efikasan marketinški alat
Da li ste nekada proverili koliko promotivnih proizvoda možete pronaći u svom automobilu ili radnom stolu?
Sigurno niste ni svesni da ste svakodnevno okruženi raznim artiklima koje ste dobili kao neki vid promocije.
Istraživanja su pokazala da 53 odsto ljudi koristi ekskluzivni promotivni proizvod najmanje jednom nedeljno. Ovaj podatak pokazuje da su oni troškovno efikasni alat za predstavljanje vašeg brenda ciljnoj grupi.
Koliki značaj imaju ekskluzivni reklamni proizvodi uvideo je još prvi predsednik Amerike Džordž Vašington koji je proslavio svoju pobedu 1789. godine distribuirajući komemorativno dugme.
Ekskluzivni reklamni proizvodi su odličan način da kažete “hvala” postojećim klijentima
Kako u ovu grupu spadaju luksuzni pokloni poput skupocenih olovaka, rokovnika u kožnim pakovanjima kao što je set Dock Cerutti, ili, pak, brendiranih vinskih setova, njihov asortiman je manji, a samim tim su namenjeni podeli lojalnim klijentima.
Ekskluzivni reklamni proizvodi podsećaju vašeg klijenta na poslovnu vezu koju ste ostvarili, pa je veća verovatnoća da se ponovo odluče za saradnju sa vama. Na taj način jačate poziciju svoje kompanije na konkuretskom tržištu.
Takođe, ekskluzivni reklamni proizvodi na potencijalne klijente ostavljaju trajni utisak, tj. pomažu vam da ih zadržite u poslovanju.
Njihov kvalitet dodatno govori o vašoj kompaniji i vrednostima koje negujete. Istraživanja su pokazala da je verovatnije da će kupci biti zainteresovani za vašu kompaniju nakon što dobiju ekskluzivni reklamni proizvod.
Ekskluzivni reklamni proizvodi menjaju ponašanje potrošača
U današnjem digitalnom svetu, mnogi reklamni materijal dolazi putem maila ili poruke na mobilnom telefonu.
Međutim, uprkos tehnologiji, ljudi i dalje osete radost kada prime besplatni, a opipljivi promotivni materijal.
Za dame će poseban utisak ostaviti privezak bagatelle rose Cacharel i sigurni smo da će ga svakodnevno nositi, jer predstavlja lep modni dodatak.
Personalizovan predmet ne samo da je znatno interesantniji od bilo koje digitalne promocije već značajno podiže svest o brendu.
Reklamni proizvodi kao što je set roler hemijska Nina Ricci je poklon koji se čuva, pokazuje i ima posebno mesto u poslovnom ili privatnom prostoru.
Upravo zato oni mogu da dovedu do promena u navikama kupaca. Mnogi potrošači su spremni da promene svoj brend nakon dobijanja ovakvog luksuznog poklona.
Da biste maksimalno iskoristili moć koju imaju ekskluzivni reklamni proizvodi prilikom sledeće marketinške kampanje obratite pažnju na posebne želje bitnih klijenata. Uključite sva svoja čula u kreiranju poklona čime ćete najefikasnije preneti poruku svog brenda.
Kairos Birooprema ima široku ponudu kvalitetnih poslovnih poklona za vaše saradnike i kolege.