Promotivni kačketi – Najstariji reklamni proizvod
Promotivni kačketi spadaju u najstarije reklamne proizvode.
Verovali ili ne, prva verzija ove kape nastala je 1860. godine. Da bi zaštitili svoje igrače od sunca i sprečili da ih jaka svetlost ometa u igranju čelni ljudi američkog bejzbol klub Bruklin Ekselsior došli su na ideju da stvore kape koje će imati čvrsti prednji obod.
Preteča modernog kačketa bila je poznata kao “Bruklinski stil”. Vrlo brzo osvojila je mnoge sportove. Dok je uz polo majice postala sastavni deo opreme tenisera u Americi.
Ipak, kačketi kao promotivni materijal nastali su tek početkom 20. veka. Za to njihovu komercijalizaciju zaslužan je čuveni bezboj igrač Babe Ruthu, koji je na utakmicama obavezno nosio kačket sa logotipom svog tima. Ideju su iskoristile druge kompanije. Kačketi su dobili sasvim novu ulogu, postavši značajno reklamno sredstvo.
Zašto su kačketi promotivni materijal koji daje najveći efekat otkriva vam Kairos Birooprema.
Promotivni kačketi odgovaraju svakom poslovanju
Kačeti su, pre svega, promotivni materijal za ljubitelje sporta. Često ih srećemo kao deo promocije na sportskim događajima, u fitness centrima i raznim sporstkim klubovima i organizacijama. Mada, čine odličnu reklamu i na korporativnim okupljanjima. Naročito kada je reč o izletima i aktivnostima u prirodi, gde se koriste kao simbol prijateljstva i za jačanje timskog duha.
Međutim, promotivni kačketi pružaju mnogo više. S obzirom da dolaze u unisex veličini, rado ih nose i muškarci i žene, ali i deca. Tako da ih možete koristiti u svakoj reklamnoj kampanji, bez obzira na oblast poslovanja.
Prema istraživanjima kačketi su, uz upaljače i hemijske olovke, najtraženiji reklamni materijal za sajmove. Zahvaljujući njima privućićete pažnju posetiocima sajma. Samim tim, probudićete i veće interesovanje za svoj brend.
Takođe, zbog povoljne cene odgovaraju svakom budžetu, uključujući i mala, kao i tek osnovana preduzeća koja raspolažu sa skromnijim finansijama.
Promotivni kačketi imaju isti efekat kao veliki bilbordi
Kompanije često koriste bilborde za plasiranje novih proizvoda ili usluga. Kako su velikih dimenzija i na dobroj lokaciji reklama je lako uočljiva. Iako, mnogo manji, personalizovani kačketi mogu imati isti efekat, pa opravdano nose epitet “pokretnih bilborda”.
Naime, kačketi su prvo što će neko primetiti u vašem stajlingu. Zato je veoma važno da dizajn na njima bude kombinacija vizuelnog identiteta firme i modernih elemenata. Jedino na taj način ovaj reklamni komad garderobe biće privlačan drugima za nošenje.
Imajte u vidu da su se kačketi, danas, našli i na modnoj sceni, posebno među mladima. Kako ova generacija veliki deo slobodnog vremena provodi na društvenim mrežama, fotografije sa vašim kačketom prećiće granice ciljne grupe. Što je još jedan od razloga da izbor grafičke ideje prepustite stručnjacima.
Kačketi su reklamni proizvodi koji traju
Kačketi se prave od visokokvalitetnog materijala koji je otporan na habanje. Procenjuje se da svakodnevnim nošenjem mogu da traju minimum 10 meseci. Za to vreme obezbediće 3.136 prikaza, što znači da će vašu reklamu na samo jednom kačketu videti više hiljada ljudi.
Ujedno, najsavremenije tehnike štampe garantuju postojanost otiska i nakon dugog nošenja i čestog pranja. Nećete morati stalno da ulažete u njihovu nabavku, već planirani budžet možete iskoristiti za novi promotivni materijal.
Veliki izbor kačketa pronaći ćete u ponudi kompanije Kairos Birooprema. Posetite naš sajt promotivni-materijal.rs i izaberite odgovarajući, a naš profesionalni tim pomoći će vam da kreirate reklamu koju će svi pamtiti.