Zašto su promo privesci odlična reklama?
Promo privesci su jedan od najstarijih marketing alata.
Preteča današnjih modela postojala je hiljadama godina. Još su drevne civilizacije imale dizajnirane sisteme ključeva koji su čuvani na specijalnoj spravici. U srednjem veku dobili su novu formu. Ključevi su držani na velikim alkama. One predstavljaju osnovu za moderne verzije.
Ipak, priveske za ključeve kakve danas poznajemo kreirao je Herluf Johnson davne 1922. godine. Da bi bum doživeli 50-ih godina 20. veka. Naime, usavršavanje tehnika proizvodnje plastike omogućilo je masovnu proizvodnju po niskim cenama. Oni su postali najpovoljniji promotivni materijal.
Savremeno doba donelo je velike promene u načinu poslovanja. Sa digitalizacijom došli su i novi reklamni proizvodi. Mnogima se čini da se svet marketinga udaljava od tradicionalnih sredstava. Ovo mišljenje je potpuno pogrešno. Možda će vam zvučati neverovatno, ali promo privesci i dalje imaju ključnu ulogu u reklami.
Zašto su oni najpopularniji promotivni materijal otkriva vam Kairos Birooprema.
Promo privesci su izuzetno korisni!
Predmeti koji imaju jasnu svrhu gotovo se uvek nalaze na vrhu liste pri odabiru promotivnih proizvoda. Reklamne šolje, olovke, promotivne majice su neki od njih. Privesci za ključeve se posebno izdvajaju. Razlog za to leži u činjenici da niko ne želi da izgubi ključ od stana, kancelarije ili auta.
Ujedno, oni su najupotrebljavaniji promotivni proizvod. Razmislite koliko puta u toku samo jednog dana otključate i zaključate vrata svog doma, poštanskog sandučića ili, pak, ormana u kancelariji. Sigurno mnogo više od bilo kog promo proizvoda. Što se on češće koristi, bolje će se upamtiti. Naime, sa svakom upotrebom privezak vas podsetiti na brend od kog ste ga dobili i usluge koje nudi.
Promo privesci su jeftini!
Ograničene finansije glavni su problem sa kojim se suočava svaka kompanija. Marketing tim ima težak zadatak – da nabavi promotivni materijal u okviru budžeta, ali da on bude efikasan. Upravo takvu moć imaju promo privesci.
Ne želite da poklonite samo jeftin, beskoristan predmet koji će završiti u smeću. Takođe, ne želite da potrošite tonu novca na predmete koji izgledaju lepo, ali nemaju praktičnost. Privesci su, istovremeno, i praktični i jeftini za izradu.
Proizvode se od različitih materijala. Najrasprostranjeniji su plastični. Samim tim i najpovoljniji. Svakako, široku upotrebu imaju i privesci od metala i kože, jer i njihova cena izrade u odnosu na druge proizvode nije visoka.
Posebna prednost ovog promotivnog materijala ogleda se u trajnosti. Promo privesci su napravljeni tako da se mogu koristiti dugi niz godina. Pa i vaša reklama na njima ima neograničen rok trajanja.
Privesci su univerzalni promotivni materijal
Privesci za ključeve su svima neophodni. Podjednako ih koriste i muškarci i žene, i starije i mlađe generacije, pa i deca. To znači da njihovim izborom nikada nećete pogrešiti. Jer su oni idealni promo proizvod za svaku ciljnu grupu.
S obzirom da pružaju mogućnost premeštanja sa jednog seta ključeva na drugi, spadaju u mobilnu reklamu. To za posledicu ima vrlo lako širenje mreže potrošača.
Veliki izbor privezaka vrhunskog kvaliteta u različitim oblicima i bojama možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.