Promo planeri
Promo planeri su odlični reklamni materijal za svako poslovanje.
Originalna ideja je osnova za početak poslovanja. Da bi se ona razvila neophodni su resursi – početni kapital i dobar tim radnika. Zahvaljujući ovoj kombinaciji svoju zamisao možete pretvoriti u biznis.
Međutim, za uspeh u poslovnom svetu ova 2 elementa nisu dovoljna. S obzirom da na tržištu vlada jaka konkurencija neophodno je da se vaš brend izdvoji od drugih i postane prepoznatljiv ne samo korisnicima i već i široj grupi ljudi. Jedino na taj način omogućeno je napredovovanje, a zatim i održavanje visoke pozicije.
Iako u modernom dobu postoje različita marketing sredstva koja obezbeđuju povećanje prodaje proizvoda i usluga, promo proizvodi su i dalje najefikasniji alat. Zapravo, oni su svojevrsni vid komunikacije sa klijentima. Naizgled mali znaci pažnje imaju moć da prenosu jasnu poruku i promene razmišljanje potrošača. Sa druge strane, pak, personalizovani pokloni su korisni, pa ih ljudi čuvaju više godina tako da donose trajnu reklamu kompaniji.
Kada su se pojavili promo planeri?
Verovali ili ne, preteča planera postojala je još u drevnom Egiptu. To svedoče pronađeni zapisi o planiranju prevoza krečnjaka od Ture do Gize, za koji se smatra da je upotrebljen u pokrivanju spoljne strane Velike piramide.
Drugi istorijski podaci govore da planeri potiču iz bliskoistočnih i istočnoazijskih kultura, dok pojedini stručnjaci smatraju da je prvi planer pripadao rimskom caru Marku Aureliju.
Tokom renesanse oni su poprimili drugačiji oblik, pa su, pored predstojećih obaveza i događaja, u njima beležene i misli. Zbog toga su imali formu hronike ili dnevnika.
Ipak, planer kakav danas poznajemo nastao je 1908. godine. Čuvena kompanija Smythson, čiji je ekskluzivni promotivni program poznat širom sveta, prva je uvrstila u asortiman planer. Ubrzo su i drugi proizvođači lansirali svoje verzije, da bi sa razvojem oglašavanja oni postali glavni kancelarijski pribor kao promotivni materijal.
Zašto su promo planeri pravi izbor za reklamu otkriva vam u ovom blogu Kairos Birooprema.
Promo planeri povećavaju produktivnost
Bez obzira da li koristite iz profesionalnih ili ličnih razloga, promo planer je najbolji način da pravilno isplanirate dan. Ne samo da vam pruža u uvid u zadatke koje morate da obavite, već vam osigurava da nećete neku od važnih aktivnosti zaboraviti. Ujedno, obezbeđuje vam brzinu u obavljanju poslova tako da ćete pravilno trošiti svoje vreme i energiju. Odnosno, bićete u svakom trenutku maksimalno produktivni.
Kako kupci koriste planere svakodnevno, tokom čitave godine, logo na njima ostaje u sećanju. Samim tim, svako korišćenje stvara posebnu povezanost sa kompanijom od koje su dobili ovaj promotivni materijal, pa je veća verovatnoća da će se ponovo odlučiti za saradnju sa njom, a ne sa konkurencijom.
Promo planeri se sreću svugde
Suprotno uvreženom mišljenju da drugi načini oglašavanja, poput TV reklama ili bilborda, mogu da omoguće veću izloženost vašem brendu, korporativni planeri to najbolje čine. Razlog se krije u širokoj upotrebi.
Naime, planeri nisu namenjeni samo za kancelarije. Oni su odličan promotivni materijal za rad od kuće. Njihovim poklanjanjem podsećate zaposlene da su deo tima, te ih motivišete na ostvarivanje rezultata. Što je naročito značajno u današnje vreme, kada zbog pandemije korona virusa, gotove sve kompanije posluju u kućnim uslovima.
Sve veći broj mladih koristi promo planere kako bi bolje organizovali svoje školske obaveze, mada nije redak slučaj da ih srećemo kao oblik ličnog dnevnika koji služi za stvaranje uspomena.
Veliki izbor različitih promo planera vrhunskog kvaliteta možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.