Najpovoljniji promotivni materijal
Najpovoljniji promotivni materijal obezbediće vam dobru reklamu po pristupačnoj ceni.
Bez obzira da li ste tek otvorili firmu ili ona ima dugu tradiciju, bez obzira koja je delatnost poslovanja, neophodna vam je promocija. Ona obuhvata čitav sistem marketing alata koji utiču na mišljenje ciljne grupe. Odnosno, pomažu vam da zadržite stare i steknete nove klijente.
Iako u dinamičnom svetu neprestanog smenjivanja trendova postoje različiti načini promocije, jedno marketinško rešenje nikada ne zastareva. U pitanju su promo proizvodi.
Studije pokazuju da su oni najbolji medij za promociju među svim generacijama. Jer, 9 od 10 potrošača zapamtilo je naziv kompanije čiji je brendirani poklon dobilo, dok 8 od 10 njih se nakon toga odlučuje za saradnju upravo sa kompanijom koja im je dala reklamni materijal.
S obzirom da postoji mnoštvo proizvoda koji služe kao reklama, čak i sa ograničenim budžetom za marketing možete imati odličnu promociju.
Koji je najpovoljniji promotivni materijal otkriva vam kompanija Kairos Birooprema.
Povoljni promotivni materijal koji ima najširu upotrebu
Privesci ne samo da su najpovoljniji promotivni materijal, već spadaju i u najraspotranjeniji. Gotovo da ne postoji osoba na svetu koja ključeve od stana, kancelarije, pa i auta ne nosi na personalizovanom privesku.
Postojali su još u Srednjem veku, ali pravi proboj u svet reklame doživeli su 1922. godine zahvaljujući dizajnu Herlufa Johnsona.
Ovi reklamni proizvodi izrađeni su od kvalitetnih materijala tako da omogućavaju višegodišnju upotrebu. Samim tim, vašoj kompaniji donose sigurnu reklamu bez dodatnih ulaganja. Dok postojanost štampe na njima garantuje bolju vidljivost, pa i šansu za proširivanjem mreže klijenata.
Najpovoljniji promotivni materijal koji je neophodan u svakodnevnom poslovanju
Savremeno poslovanje najvećim je delom digitalizovano, ali hemijske olovke i dalje predstavljaju osnovni kancelarijski pribor te reklama na njima ima neverovatnu moć u borbi sa konkurencijom.
Verovali ili ne, olovke imaju najdužu upotrebu kao promotivni materijal. Razvio ih je Mađar József László Biró 1939. godine, da bi ih u svet marketinga uveo Marcel Bic. Naime, osnivač kompanije Bic uvideo je prednosti ovog promotivnog materijala pa da bi dobio široku pokrivenost razvio je kvalitetne, a jeftine olovke na kojima je bio utisnut Bic logo.
Hemijske olovke su mnogo više od promotivnog proizvoda koji se koristi u kancelariji. Srećemo ih na poslovnim sastancima, seminarima, konferencijama, što ih čini svojevrsnom mobilnom reklamom vašeg brenda.
Najpovoljniji promotivni materijal za sajmove
Upaljači su postojali još u 19. veku. Tačnije, izumeo ih je nemački hemičar Johann Wolfgang Döbereiner 1823. godine. Međutim, komercijalnu upotrebu dobili su tek kada je Carl Auer von Welsbach patentirao farocerijum 1903.
Vrlo brzo vodeće svetske kompanije uvidele su njihov značaj u promociji. Mada su na pet minuta slave u marketingu morali da sačekaju 70-te godine. Od tada pa do današnjih dana, upaljači zajedno sa olovkama čine obavezni reklamni materijal za sajmove.
S obzirom da su najpovoljniji promotivni materijal kompanije ih rado koriste i van sezone sajmova. Razlog velike upotrebe leži, pre svega, u činjenici da pušači čine veći deo stanovništva u našoj zemlji. Mada su upaljači neophodni kućni proizvod i osobama koje ne puše.
Bogati izbor najpovoljnijeg promotivnog materijala možete pronaći u ponudi kompanije Kairos Birooprema. Posetite nas ili potražite željeni proizvod na sajtu promotivni-materijal.rs.