Magične šolje kao promotivni materijal
Magične šolje su, zaista, savršen reklamni materijal za svako poslovanje.
Iako je još praistorijski čovek koristio razne materijale kako bi napravio posudu za piće, reklamne šolje pojavile su se tek u 20. veku. Naime, 50-ih godina direktori Victor Insulator kompanije uvideli su mogućnosti obične bele šoljice za kafu. Te su naložili njihovu široku proizvodnju za potrebe marketinga. Zatim su belu podlogu koristili kao reklamu za štampanje logotipa. Što je predstavljalo posebnu ponudu ove kompanije.
U početku, šolje kao promotivni materijal korišćene su isključivo u restoranima. Da bi vrlo brzo osvojile sve privredne grane, zauzevši značajno mesto u reklamnom svetu. Upravo je njihova popularizacija uslovila razvoj novih oblika. Pa je, nakon upotrebe šolje za kafu, na red došla klasična velika šolja koja i danas važi za najpopularniji promotivni materijal.
Poslednjih godina sve više je potiskuju magične šolje. Na prvi pogled deluju kao obične. Međutim, kada se nalije topli napitak, one menjaju boju. Ovaj efekat se stvara upotrebom termohromnog mastila.
Zašto su magične šolje pravi izbor za vas otkriva vam Kairos Birooprema.
Svakim gutljajem magične šolje menjaju svest o vašem brendu
Potreba čoveka za dobijanjem besplatnih proizvoda je snažna. Posebno, ako poklon nije uslovljen određenom kupovinom. U tom slučaju u umu potrošača se formira mišljenje da, zapravo, promo materijal, nije besplatan. Takođe, upotrebna vrednost igra važnu ulogu. Jer, jedino proizvod koji se svakodnevno koristi podseća korisnika na vašu kompaniju.
Upravo ovakve karakteristike imaju magične šolje. Ukoliko se doda i trenutak iznenađenja kada prvi put ugledaju print koji se na njima pojavljuje, poverenje potencijalnih klijenata je zagarantovano. Te ne čudi što su one pouzdan alat u svim marketinškim kampanjama.
Magična šolja pruža isplativu i dugotrajnu reklamu
Da bi vaš posao opstao na konkuretnom tržištu – morate znati kako da upravljate novcem. Te se sve kompanije susreću sa ograničenim budžetom za marketing. Ovaj problem je naročito izražen kod malih i novoosnovanih preduzeća.
Ipak, ne morate brinuti o raspodeli finansija za reklamu, jer tu su magične šolje. Ako se pitate kako je to moguće odgovor se krije u njihovoj trajnosti. Pre svega, nećete naručiti jednu, već veću količinu. Što znači da su u startu niži troškovi za nabavku promotivnog materijala.
Imajte u vidu da njihova korisnost donosi višegodišnju upotrebu, bez dodatnih ulaganja. Pa možemo slobodno da kažemo da su magične šolje najpovoljniji promotivni materijal, jer je povrat investicije gotovo neverovatan.
Magične šolje šire ideju vašeg brenda
Slika koja se pojavljuje pri kontaktu sa toplotom sigurno će privući pažnju prisutnih, bez obzira da li šolju koristite na poslu ili u kući.
S obzirom na dugi vek trajanja ideja o vašoj reklami i vašoj kompaniji prenosiće se na mnoge potencijalne klijente iz godine u godinu. Što za rezultat ima bolju prepoznatljivost i proširivanje mreže potrošača.
Ispijanje kafe ili čaja iz omiljene šolje je neprocenjivo. Zato, svojim saradnicima poklonite brendirane magične šolje koje možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.