Kožna galanterija kao promotivni materijal
Kožna galanterija je reklamni materijal za svako poslovanje.
Da li imate malo preduzeće ili ste vlasnik velike kompanije koju želite da proširite? Da li imate novi proizvod koji nastojite da što bolje prodate? Ili, možda, da proširite mrežu klijenata? Odgovor na sva ova pitanja leži u dobroj reklami. Naime, jasno definisani marketing plan obezbediće vašoj kompaniji ostvarivanje ciljeva, pa čak i premašivanje očekivanih rezultata.
Iako svaki vid oglašavanja ima svoje prednosti, promotivni proizvodi predstavljaju najbolje marketing sredstvo. Možete ih koristiti kako za poklone klijentima, tako i zaposlenima radi prepoznavanja njihove uloge u poslu. Međutim, od izbora promotivnog materijala zavisi i efekat koji ćete postići. Zbog toga je veoma važno da izdvojite vreme kako biste uzeli u obzir njihovu estetsku perspektivu i funkcionalni aspekt.
Srećom, postoji određena grupa proizvoda koja garantuje dugotrajni utisak. U pitanju je kožna galanterija.
Ukoliko i dalje niste sigurni u moć ovih predmeta Kairos Birooprema vam otkriva zašto su najbolji korporativni pokloni izrađeni od kože.
Kožna galanterija pruža klasičnu eleganciju koja traje
Dodir kože, bilo prave ili veštačke, stvara osećaj luksuza. Ne čudi što kožna galanterija spada u ekskluzivni promotivni program. Samim tim, njihovo poklanjanje razvija lojalnost kod kupaca. To je osnova dugoročnih poslovnih veza.
Ujedno, kožna galanterija predstavlja odličan način za privlačenja pažnje potencijalnih potrošača. Nemojte da zaboravite da je kancelarijski pribor odavno postao modni aksesoar poslovnih ljudi. Brendirani rokovnici u kožnom povezu i skupocene olovke u kožnim kutijama srećemo van kancelarija. Upravo oni odaju profesionalnu ličnost poslovnih ljudi. Sa druge strane, govore i o posvećenosti kompaniji koja ih je poklonila
Promotivni materijal od kože gradi imidž kompanije
Kožna galanterija kao promotivni materijal nije namenjena samo klijentima. Ona ima veliki i interni značaj.
Nažalost, ovi promotivni pokloni za zaposlene, obično, se poklanjaju na važnim događajima, kao što su novogodišnje proslave, godišnjice kompanije ili rođendani. Takav stav je pogrešan. Ne treba čekati priliku za poklanjanje, jer su oni uvek dobar izbor za promociju.
Radnici su najbolji ambasadori vašeg brenda. Nema ništa lepše od poslovno odevene osobe koja u ruci nosi personalizovani kožni rokovnik sa logitipom kompanije u kojoj radi. Sigurni smo da će se svi složiti da on odaje upečatljiviji izgled ozbiljnog poslovnog čoveka. Klijenti će poželeti da ostvare saradnju baš sa njim.
Kožna galanterija prenosi jasnu poruku
Svaki vlasnik preduzeća želi da putem promotivnog materijala prenese suštinu svog poslovanja. S obzirom na to da su kožni predmeti prestiž, pogledi neće izostati, pa i reklama na njima ostaje upamćena. Odnosno, logotip, adresa, telefon i druge informacije o kompaniji preneće poruku bez mnogo truda.
Još jedna prednost ovog promotivnog materijala ogleda se u trajnosti. Koža je izdržljiv materijal. Promotivni pokloni napravljeni od nje opstaju dugi niz godina. To vama donosi dugotrajnu reklamu.
Veliki izbor kožne galanterije, poput skupocenih rokovnika, setova, privezaka, kutija za olovke, možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.