Zašto je korporativni promotivni materijal pravi izbor za svaki poslovni događaj?
Korporativni promotivni materijal namenjen je, pre svega, zaposlenima.
Postoji nešto posebno u dobijanju personalizovanog poklona, jer čini da se osećate cenjeno i važno! Upravo taj osećaj zahvalnosti svako zaslužuje da oseti, a ni vaši zaposleni nisu izuzetak. Oni predstavljaju pokretačku snagu vaše kompanije. Odnosno, od njihovog zalaganja i truda zavisi uspeh, pa i napredovanje poslovanja.
Nažalost, mnogi direktori ne uviđaju koliku moć imaju promotivni pokloni za zaposlene. Te ih u čak 42 odsto slučajeva poklanjaju samo za određene datume, kao što su godišnjica firme ili novogodišnja proslava.
Imajte u vidu da su radnici najboji ambasadori vašeg brenda. Tako da davanjem poklona možete ih motivisati da efikasnije obavljaju radne zadatke. Istovremeno, možete ih podstaći da u najboljem svetlu predstavljaju kompaniju.
Ukoliko i dalje niste sigurni da je korporativni promotivni materijal, zaista, efikasan na team-buildingu, edukacijama i drugim poslovnim događajima, kompanija Kairos Birooprema vam daje razloge koji će vas razuveriti.
Korporativni promotivni materijal obezbeđuje pozitivnu poslovnu kulturu
Stvaranje pozitivne radne atmosfera donosi osnovu za zadržavanje zaposlenih. Takođe, neophodna je za izgradnju vašeg brenda, jer usklađuje vrednosti vašeg tima i vaše kompanije.
Ako stvorite kancelarijsko okruženje u kojem iskreno uživaju svi zaposleni, veća je verovatnoća da neće tražiti drugi posao. A u tome vam mogu pomoći najbolji korporativni pokloni. Prema istraživanju Forbes-a 87 odsto radnika ostaje lojalno kompaniji koja misli na njih, dajući im korisni reklamni materijal.
Kako su poslovni događaji savršena prilika da razvijete dobre odnose, prilikom njihovog organizovanja obavezno predvidite i budžet za promo proizvode.
Korporativni reklamni materijal gradi timski duh
Budimo realni, previše obaveza negativno se odražava na poslovne događaje. Nije redak slučaj da zaposleni nemaju volju da pronađu slobodno vreme za kolegijalna okupljanja van posla.
Srećom, tu je korporativni promotivni materijal koji ih može navesti da promene mišljenje. Ujedno, otvara im se mogućnost da, oslobođeni pritiska oko ispunjenja rokova, u opuštenom razgovoru približe se rukovodstvu i da bolje upoznaju svoje šefove. Dok sa druge strane, nadređeni kroz reklamne proizvode imaju priliku da pokažu poštovanje prema zaposlenima.
Koji je najbolji korporativni promotivni materijal?
Zbog izuzetnog kvaliteta i elegantne forme VIP promotivni proizvodi donose zagarantovani uspeh. Međutim, u pitanju su skupoceni predmeti, pa se najčešće biraju u slučaju pojedinačnog poklanjanja.
Ukoliko, pak, želite da darujete sve zaposlene pravi izbor jesu promotivne majice. Za razliku od drugog reklamnog tekstila, one su uvek aktuelne. Što znači da ih nosimo tokom čitave godine – počev od šetnje gradom u toplim danima, pa do teretane u zimskim mesecima.
Na poslovnom događaju imaju posebni značaj. Naime, kada se vaš tim zaposlenih pojavi u brendiranim majicama ostalim posetiocima stavićete do znanja da se zalažete za profesionalizam u svakom trenutku. Što će se pozitivno odraziti na formiranje imidža vaše kompanije.
S obzirom na to da živimo u svetu stalnog napretka tehnologije, ne treba da zaboravimo na moderni promotivni materijal. Zato je bežični power bank pravi izbor za svako poslovanje, koji će obradovati zaposlene. Ujedno, on će komunikaciju sa njima podići na sasvim novi nivo, stvarajući odlične međuljudske odnose.
Veliki izbor promotivnog materijala za zaposlene možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.