Brendirani rokovnici – idealan reklamni materijal
Brendirani rokovnici predstavljaju vrstu beležnice koja služi kao podsetnik ili plan rada. Mnogi od njih sadrže i deo sa važnim telefonskim brojevima, kalendar sa praznicima, različitim mernim jedinicama itd.
Danas, brendirani rokovnici nisu samo obični kancelarijski pribor, već nezamenljivi promotivni materijal.
Naime, savremeno poslovanje praćeno je velikom konkurencijom. Zato je svakoj kompaniji koja želi da opstane na tržištu potreban dobar promotivni materijal, jedino on omogućava da na najbolji način predstavite svoj brend ili proizvod ciljnim potrošačima, a samim tim i da steknete njihovu lojalnost.
Promotivni materijal kao najbolja reklama pruža dvosmerne informacije. Odnosno, zadovljstvo klijenta poklonom i načinom na koji ga koristi govori vam da li ste uspeli da izgradite poslovni uspeh.
Kairos Birooprema vam skreće pažnju zašto su brendirani rokovnici najbolji promotivni materijal za sve prilike.
Brendirani rokovnici – razvoj
Prve beležnice razvile su se u 18. veku. Obuhvatale su prazne papire koji su na sredini ručno spajani. Kako su bili značajni, njihova izrada bila je veoma razvijena, čak su je đaci u školama učili kao jednu od tehnika rada.
Prema istorijskim podacima Thomas W. Holley je 1888. godine izmislio podlogu za rokovnike. Ideja je bila da spoji papire različitih proizvođača u jedan proizvod koji bi se prodavao po povoljnoj ceni.
Komercijalna proizvodnja počela je 1902. godine. J.A. Birchall je, na čelu štamparske kompanije, razvio sistem prodaje rokovnika napravljenijh od presavijenih listova koji su spajani na kartonu. Svaki od njih je morao da ima propisane mere margina od 1,25 inča (3,17 centimetra) koje su korišćenje za dodatne beleške. Ovim tehničkim zahtevom rokovnici su postali sastavni deo poslovanja, a vrlo brzo, sa razvojem stategija promocije, i bitan reklamni materijal.
Brendirani rokovnici su najbolja reklama na kancelarijskom priboru
Baš kao što modni svet i dizajn svake godine donose nove oblike i forme, tako i promo proizvodi prate trendove. Iako je poslednjih godina sve podređeno tehnologijama, postoje određeni promotivni pokloni koji su uvek aktuelni. To su brendirani rokovnici, koji opravdano nose epitet vanvremenskih reklamnih komada.
Klasični, a elegantni oni su najbolji način da vaš logotip i poruka budu vidljivi, stvarajući na taj način značajnu vezu sa klijentima. S obzirom da su stalno prisutni na kancelarijskim stolovima vaši brendirani rokovnicima omogućavaju da brend bude prikazan ne samo originalnom primaocu, već široj publici. Na taj način dolazi do širenja mreže potencijalnih klijenata.
Peronalizovani rokovnci dolaze u širokom spektru dimenzija, oblika i stilova sa mekim ili tvrdim povezom tako da ćete vrlo lako pronaći model koji je u skladu sa vašim potrebama.
Ukoliko, pak, želite da naglasite prosperitet postignut određenom saradnjom i, ujedno, iskažete zahvalnost dugogodišnjim partnerima, izaberite luksuzne rokovnike. Ovi vip promotivni proizvodi dodatno će istaći kvalitet vašeg brenda.
Brendirani rokovnici nisu namenjeni samo klijentima i saradnicima
Brojne studije pokazuju da su zaposleni najbolji promoteri svoje kompanije, pa kada razmišljate “kako promovisati svoj brend?” krenite od poklona koje ćete dati radnicima.
Brendirani rokovnik ne košta mnogo, a donosi veliki efekat! Njima pokazujete koliko cenite trud podređenih i indirektno ih motivišete na ostvarivanje boljih rezultata. Time stičete sigurnost da kvalitetno osoblje neće preći kod konkurentnih kompanija.
Kairos Birooprema u svojoj bogatoj ponudi ima raznovrsne brendirane rokovnike, uključujući i skupocene Nina Ricci modele.
Posetite naš sajt i pogledjte našu ponudu www.promotivni-materijal.rs